کد خبر: ۱۵۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

دبیر کمیته مرکزی جنبش "فتح" فلسطین اعلام کرد، اسرائیلی‌ها فشارهای مختلفی را علیه مقام‌های فلسطینی اعمال کردند و از فشار غیرمستقیم به فشار مستقیم روی آوردند.

به گزارش ایسنا، جبریل الرجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش "فتح" در مصاحبه با شبکه "فلسطین" گفت، تشکیلات خودگردان فلسطین معتقدند در فرایند دموکراتیک انتخابات درگیری با رژیم اشغالگر را در پیش دارند.

وی گفت، مقام‌های اسرائیلی به شایعات و محاصره تکیه کرده‌اند و باید فلسطینی‌ها در برابر رویکرد آنها اراده خود را نشان دهند. این اراده و پافشاری برای برگزاری انتخابات نخواهد شکست و نتانیاهو قادر نیست اراده خود را بر جامعه بین‌المللی تحمیل کند.

الرجوب تاکید کرد، هرکس در انتخابات شرکت می‌کند، باید واجد شرایط و شریک جامعه جهانی باشد.

وی با اشاره به دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که عباس در موقعیت خود نمایانگر عظمت هر فلسطینی است. عباس به زبان تهدید به آنها گفت: این من نیستم که با وی سخن می‌گویید و ادامه داد: به سبک عرب‌ها قهوه نوشیدید، خدا با شماست.

الرجوب گفت که توطئه‌های کشورهای عربی و اموال سیاسی نیز به تهدیدها و فشارهای اسرائیلی افزوده می‌شود و معدود کشورهای عربی قادر هستند "نه" بگویند.

وی از فلسطینیان خواست که درک کنند این نبرد از یک قرن پیش آغاز شده و هدف آن کنترل بر تصمیم فلسطینیان است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار