کد خبر: ۱۶۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در استان هرمزگان تلاش کنیم و امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این راستا باید تامین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان، اظهار داشت: پشتیبانی انتخابات از اولویت های مهم است و واحدها و دستگاه هاى متولی پشتیبانی موظف به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

وی ادامه داد: بایستی تلاش کنیم به ویژه در شرایط کنونی، انتخابات با کیفیت مطلوب  برگزار شود و با توجه به استقبال بی نظیر داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، به دستور استاندار هرمزگان تعداد شعب اخذ رأى افزایش خواهد یافت.

شیبانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در استان هرمزگان جاده های صعب العبوری وجود دارد و همچنین شیوع کرونا، محدودیت ها سخت تر است و امکانات بیشتری در اختیار ستاد انتخابات قرار می‌گیرد تا انتخابات را باشکوه برگزار کنیم.

رئیس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان برگزاری انتخاباتی باشکوه را وظیفه سنگینی دانست و افزود: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه  نیازمند همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد، اصحاب رسانه، مسئولان و اقشار مختلف مردم هستیم.

انتهای پیام/ 88055

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار