کد خبر: ۱۶۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
امام جمعه سلطانیه به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات، صحنه حکمرانی الهی است و ما باید به وظایفمان عمل کنیم و اولا در انتخابات حضور حداکثری خود را به رخ دشمن بکشیم و ثانیا در انتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان حزب اللهی تلاش کنیم چرا که هر جامعه‌ای الهی‌تر باشد حاکمیت خداوند در آن ظاهرتر است، گفت: انتخابات هنر بزرگ نظام اسلامی و احترام به رای مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در پیام آدینه‌ای که به بخاطر تعطیلی نمازهای جمعه، جایگزین خطبه‌های نماز جمعه کرده بود، با توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: روزه ماه رمضان برای گام نهادن در مسیر تقواست و لذا ثمره روزه باید تقوا باشد.

امام جمعه سلطانیه ماه رمضان را ماه مبارزه با دشمنان و شیاطین اعم از دشمن درون و دشمن بیرون دانست و به مذاکرات هسته‌ای در وین اشاره کرد و افزود: با کسانی در حال مذاکره هستیم که ۸ سال است آنها را آزموده‌ایم و جز خیانت و عهدشکنی و تقسیم دشمنی چیزی آنها ندیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچ عجله‌ای نداریم و چرا که یکبار در برجام عجله شد و نتیجه‌اش را دیدیم به سیاست ایران اسلامی در مورد رفع تحریم‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه سیاست ایران اسلامی همان است که مقام معظم رهبری تعیین کرده یعنی اول رفع کامل تحریم‌ها دوم؛ راستی آزمایی ایران و سوم انجام تعهدات طرفینی، افزود: عدول از این سیاست از مذاکره کنندگان هسته‌ای پذیرفته نخواهد شد، چرا که یکبار در مذاکرات هسته‌ای از شروط ده‌گانه رهبر حکیم و دشمن شناس انقلاب اسلامی چشم پوششی کردند و امضای دشمن را تضمین دانستند ولی آنان به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

حسینی نسب به تبیین چرایی سیاست ایران به رفع کامل تحریم‌ها پرداخت و با بیان اینکه اولا آمریکا دیگر توان اجماع سازى علیه ایران را ندارد. ثانیا بخاطر روسیه و چین با آمریکا و اروپا احتمال قعطنامه بر علیه ایران وجود ندارد، ثانیا طرف غربى می‌داند که بازى بیش از حد با برجام و امتیاز از تهدید، دیگر اثر ندارد مخصوصا که دنباله داخلى آنها براى پیاده سازى اهداف آنها به حداقل اقبال ممکن رسیده و در یک جمله به فرموده مقام معظم رهبرى اوضاع به نفع ما تغییر کرده، افزود: مذاکره کنندگان باید  متناسب با اقتدار پیش آمده و در شأن وضعیت موجود برخورد کنند و به کمتر از رفع تحریمها قانع نشوند.

امام جمعه سلطانیه به حادثه نطنز اشاره کرد و با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی این بوده که در حین مذاکرات وین، ضربه‌ای اساسی به داشته‌های تیم مذاکره کننده ایرانی بزند، اما پروژه دشمن شکست خورد و ایران اسلامی در سریع‌ترین زمان مشکلات را برطرف کرد، گفت: آغاز غنی سازی ۶۰ درصد در همان سایتی که رژیم صهیونیستی توسط جاسوس خود خرابکاری کرده بود، ضرب شصت محکمی به دشمنان و سه شنبه تاریخیِ محور مقاومت بود.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی ۶۰ درصد یکی از اتفاقات مهم و دشمن شکن ولی همه اتفاقات مهم روز سه‌شنبه تاریخی نبود، گفت: هدف قرار گرفتن کشتی تاجر صهیونیستی در امارات و کشته و زخمی شدن حداقل ۱۰ افسر صهیونیست بر اثر حمله گروههای مقاومت ناشناس به ایستگاه اطلاعاتی سرویس موساد در شمال عراق دیگر تحولات سه شنبه ایده آل است.

حسینی نسب به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات، صحنه حکمرانی الهی است و ما باید به وظایفمان عمل کنیم و اولا در انتخابات حضور حداکثری خود را به رخ دشمن بکشیم و ثانیا در انتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان حزب اللهی تلاش کنیم چرا که هر جامعه‌ای الهی‌تر باشد حاکمیت خداوند در آن ظاهر تر است، افزود: انتخابات هنر بزرگ نظام اسلامی و احترام به رای مردم است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دو قطبی رأی دادن و رأی ندادن در انتخابات پیش رو کاملا مشهود است، یعنی از یک طرف جریان ضد انقلاب با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها اعم از توطئه‌های خارجی و تحرکات نفاق داخلی، سعی در بی‌رونقی انتخابات دارد و در مقابل جریان انقلابی در جنگی ترکیبی و البته نامتقارن با راهبردهای انقلابی و الهی خویش سعی دارد این بار نیز مشارکتی حداکثری در تاریخ انتخابات انقلاب اسلامی ثبت نماید، افزود: مشارکت مردم در انتخابات از جلوه‌های اقتدار است و از آسیب‌پذیری کشور در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی می‌کاهد.

وی به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و با گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا با همه هیمنه و ابزار جنگی خود در طوفان شن در صحرای طبس و با بیان اینکه با همه توطئه‌های دشمنان، دست خدا در طول ۴۲ سال پشتیبان انقلاب اسلامی بوده، افزود: حادثه طبس یک شکست تاریخی برای آمریکاست همانطور که موشکباران عین‌الاسد یک شکست تاریخی دیگر برای آمریکا بود ولی آنان عبرت نمی‌گیرند.

حسینی نسب با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت روز کارگر و تقدیر از همه کسانی که در عرصه تولید و اقتصاد فعالیت می‌کنند، گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها باید از تولید کنندگان حمایت و موانع تولید رفع شود.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س)، او را همراه و یاور پیامبر و مادر امت اسلامی معرفی کرد و با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: امام حسن مجتبی (ع) الگوی نفاق ستیزی است، چرا که مقابل خطِ امام، خط نفاق بود و کسانی که با آن حضرت می جنگیدند خط نفاق بود.

انتهای پیام/73002

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار