کد خبر: ۱۶۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
دبیرکل سازمان بدر به مناسبت چهلمین سال تاسیس این سازمان تاکید کرد: سازمان انقلابی بدر در این چهار دهه، دوران درخشان و پرافتخاری در دفاع از حق، عدالت و ارزش‌های انسانی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در عراق، «هادی العامری» رئیس سازمان بدر در ابتدای سخنان خود یاد فرماندهان شهید مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس یار دیرنش را در کنار شهدای سازمان بدر گرامی داشت.

وی با اشاره به چهار دهه درخشان و پرافتخاری سازمان بدر عراق در دفاع از حق، عدالت و ارزش‌های انسانی، افزود: زمانی که عراق از صدام و رژیم جنایتکارش رهایی یافت، بدری‌ها همه توان خود را در راستای خدمت‌رسانی به عراق و ایجاد یک کشور توسعه‌یافته ، قوی و مقتدر قرار دادند. البته این تلاش‌ها و اهداف عالی به مانع استکبار جهانی به سرکردگی اشغالگران آمریکایی برخورد کرد که به طور جدی مخالف هر گونه پیشرفت و توسعه عراق در عرصه‌های مختلف بوده و هستند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها همچنین یک نظام سیاسی پیچیده را در عراق بنا نهاده و اشتباهاتی را به صورت خود خواسته در ایجاد ساختارهای نظام جدید عراق مرتکب شدند که در نهایت این هدف را دنبال می‎کرد که عراق یک کشور ضعیف باقی بماند.

العامری افزود: در این شرایط توطئه‌آمیز بدریون (اعضای سازمان بدر) در کنار دیگر برادران محور مقاومت تصمیم به مواجهه با اشغالگران گرفته و هر آنچه در توان داشتند در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه فعالیت‌های سیاسی به میدان آوردند.

انتهای پیام/

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار