کد خبر: ۱۶۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با فرهنگیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم اظهار داشت: بنده 20 سال در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت داشته و از نزدیک با زحمات، تلاش‌ها و دغدغه‌های این عزیزان آشنایی دارم.

وی با یادآوری اینکه بنده سابقه مدیریت و تدریس مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، دبیرستان و پیش‌دانشگاهی را دارم، گفت: خوشحالم از اینکه افتخار شغل معلمی را داشته و همواره قدردان زحمات تک‌تک معلمان، اساتید و فعالان این عرصه هستم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه معلمی بازنشستگی ندارد تصریح کرد: معلم، راهنمای خوبی‌ها، هدایتگر بیدارکننده و ناجی انسان از جهالت و تاریکی بوده که همواره دغدغه پیشرفت شاگردان خود را داشته و امروز بهترین فرصت برای قدردانی و تجلیل از زحمات آنان است.

 زبان از وصف فضائل امام علی(ع) قاصر است 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تسلیت فرارسیدن سالروز ضربت خوردن و  ایام سوگواری امیرالمومنین(ع) افزود: اگر از صبح تا شب از فضائل و بزرگ‌منشی امام علی(ع) سخن بگوییم، باز کم گفته و زبان و قلم از وصف عظمت این امام همام قاصر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه "عدالت، مردم‌داری، یاور مظلومان و محرومان بودن، رافت و گذشت" را باید از امام علی(ع) یاد گرفته و سرلوحه کار خود قرار دهیم، خاطر نشان کرد: فضائل امیرالمومنین(ع) بسیار زیاد و بی‌پایان و اشرافی‌گری در تفکر ایشان نبود.

 در انتخابات فردی انتخاب شود که مخالف اشرافی‌گری باشد 

وی با یادآوری سخنان و هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 90 پیرامون خطر اشرافی‌گری و ضرورت دوری از دنیاطلبی و فساد تأکید کرد: در این آستانه انتخابات به فردی نیاز داشته که مخالف اشرافی‌گری باشد و امیدواریم این مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه معلمان نیز می‌توانند مشکلاتشان را از سیستم اجرایی مطالبه کنند اما تحقق آن مستلزم انتخاب درست مجری است، تأکید کرد: انتظار می‌رود جایگاه و منزلت معلمان در حد رفاه مادی و استخدام فرزندانشان پایین نیاید چراکه هر کسی که تخصص و توانایی معلمی و معلم خوب بودن را ندارد.

 شورای ائتلاف با ایجاد شور انتخاباتی زمینه حضور مردم را فراهم کنند 

وی با تأکید بر اینکه باید بعد از انتخابات، به‌جای برنامه‌ریزی برای تقسیم غنائم و پست‌های مدیریریتی، حل مشکلات مردم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های توانمند انسانی را بر خواسته شخصی ارجعیت داد، اظهار کرد: از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انتظار می‌رود که ضمن دنبال کردن این اهداف و متعهد و پایبندبودن به قول و قرار و مطالبه‌گری‌ها، زمینه‌های ایجاد شور انتخاباتی برای حضور باشکوه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمت‌ها هستند، گفت: امیدوارم خداوند متعال در این ایام پرفضیلت بهترین‌ها نصیب کشور و استانمان شود.

انتهای پیام/ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار