کد خبر: ۱۶۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
زین‌الدین زیدان می‌گوید بابت عدم پیروزی تیمش عصبانی است و توضیح داور درباره پنالتی متقاعدش نکرده است.

خبرورزشی - زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از تساوی دشوار تیمش در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل سویا، عملکرد داور را در این دیدار زیر سوال برد.

او با انتقاد از داور بازی برای پنالتی‌ای که بابت خطای هند اِدر میلیتائو گرفت و ایوان راکیتچ آن را تبدیل به گل دوم سویا کرد، گفت: «واقعاً درک نمی‌کنم که معیار برای گرفتن پنالتی در مواردی که توپ به دست بازیکن می‌خورد، چیست. بابت توضیحاتی که داور به من داد، متقاعد نشدم اما در نهایت اوست که تصمیم‌گیری می‌کند. من هرگز درباره تصمیمات بحث‌برانگیز داوری صحبت نکرده‌ام اما بابت تصمیم داور در این دیدار ناراحت و عصبانی هستم. داور قوانین هند برای اعلام پنالتی را برای من توضیح داد اما اگر خطای هند میلیتائو پنالتی بود، خطای هند بازیکن سویا هم باید پنالتی گرفته می‌شد.»

زیدان ادامه داد: «در مورد بازی هم باید بگویم که فکر می‌کنم ما بازی را خوب شروع کردیم و در ۲۵ دقیقه اول هم خوب بودیم، اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و بازیکنان ما هر آنچه که در توان داشتند را به معرض نمایش گذاشتند و شایسته پیروزی در این بازی بودند. حالا اما باید به بازی بعدی فکر کنیم. سرنوشت قهرمانی دیگر در دستان ما نیست، اما تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. ما باید به سه بازی باقیمانده‌مان فکر کنیم. عصبانی هستم چون شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.»

بیشتر بخوانید:

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار