کد خبر: ۱۶۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
این روزها، خرید لوازم خانگی اقساطی و لوازمی که به صورت قسطی به فروش می رسند، متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده اند زیرا امروزه به دلیل بالا رفتن بیش از حد هزینه وسایل خانگی بیشتر مردم نمی توانند وسیله مورد نظر خود را به آسانی و به صورت کاملا نقدی خریداری کنند، بنابراین به خرید وسایل به صورت قسطی روی می آورند. خرید لوازم خانگی اقساطی را می توان با اهداف مختلفی از جمله برای جهیزیه عروس یا برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان یا حتی برای مصارف شخصی انجام داد.

خرید لوازم خانگی اقساطی

این روزها، خرید لوازم خانگی اقساطی و لوازمی که به صورت قسطی به فروش می رسند، متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده اند زیرا امروزه به دلیل بالا رفتن بیش از حد هزینه وسایل خانگی بیشتر مردم نمی توانند وسیله مورد نظر خود را به آسانی و به صورت کاملا نقدی خریداری کنند، بنابراین به خرید وسایل به صورت قسطی روی می آورند. خرید لوازم خانگی اقساطی را می توان با اهداف مختلفی از جمله برای جهیزیه عروس یا برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان یا حتی برای مصارف شخصی انجام داد.

فروشگاه های مختلفی برای خرید لوازم خانگی اقساطی وجود دارند اما خرید اینترنتی این لوازم یکی از شیوه هایی است که به تازگی به خریداران معرفی شده و مزایای بسیار زیادی برای آنها دارد.

مزایای خرید لوازم خانگی اقساطی به صورت اینترنتی

خرید لوازم اقساطی از شرکت ها و فروشگاه های معروف و مهم از جمله فروشگاه نامیرا کالا به صورت اینترنتی دارای مزایای زیر است.

مزایای خرید لوازم خانگی اقساطی به صورت اینترنتی

ثبت نام غیر حضوری

برای خرید لوازم خانگی اقساطی از فروشگا های اینترنتی مثل نامیرا کالا، تمام مراحل ثبت نام و از جمله احراز هویت و بررسی سوابق بانکی شما به صورت غیر حضوری و کاملا آنلاین انجام می گیرد و نیاز نیست شما به صورت حضوری اقدام کرده و برای انجام این مرحله وقت زیادی بگذارید.

بی نیاز از ضامن

برای خرید لوازم خانگی اقساطی از فروشگاه های اینترنتی نیازی به ضامن نخواهید داشت و لازم است فقط یک چک به نام خود یا یکی از اقوام در زمان تحویل گرفتن کالا ارائه داده و وسیله مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سرعت بالای دریافت کالا

بعد از انجام دو مرحله قبل، انواع لوازم خانگی در کمتر از 2 یا 3 روز کاری برای شما ارسال خواهد شد و در صورت نیاز نصب و راه اندازی آنها نیز توسط تکنسین های حرفه ای فروشگاه های اینترنتی برای شما انجام خواهد گرفت .

زمان کافی برای پرداخت اولین قسط

بعد از دریافت وسیله مورد نظر و دادن پیش پرداخت لازم، شما یک ماه بعد از دریافت آن اولین قسط خود را پرداخت خواهید کرد که این موضوع به شما امکان می دهد تا بدون هیچ نگرانی وعجله در طول این ماه هزینه لازم را جمع آوری کنید.

امکان پرداخت آنلاین

در فروشگاه های اینترنتی که امکان خرید اقساطی لوازم خانگی وجود دارد می تواند مبلغ اولیه یا اقساط خود را ماهانه و به صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت کنید. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست هر ماه جهت پرداخت قسط به فروشگاه مراجعه کنید. پرداخت آنلاین در فروشگاه های معتبر لوازم خانگی اینترنتی از جمله نامیرا کالا از طریق درگاه های پرداخت معتبر موجود در سایت به راحتی انجام می گیرد.

مراحل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی اقساطی

برای خرید لوازم خانگی اقساطی از فروشگاه های اینترتی مثل نامیرا کالا شما باید سه مرحله زیر ار انجام دهید:

انجام ثبت نام

در این مرحله ثبت نام خود را انجام می دهید و کالای مد نظر خود را تعین می کنید و پس از اقدامات لازم؛ مدارک مورد نیاز را به فروشگاه تحویل می دهید.

پرداخت مبلغ نقدی

نصف مبلغ قابل پرداخت برای هر محصول را به صورت نقدی و روز اول پرداخت می کنید تا از خرید حتمی شما اطمینان حاصل شود.

انتخاب کللای مد نظر

در این مرحله شما به صورت حضوری یا غیر حضوری کالای مد نظر خود و مدل و رنگ آن را انتخاب می کنید و به تکنسین فروشگاه می گویید که دقیقا کدام وسیله با کدام ویژگی ها را می خواهید.

دریافت کالای مد نظر

در این مرحله شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا به صورت سفارشی و درب منزل خود تحویل بگیرید.

انواع لوازم خانگی که می توانید به صورت قسطی از فروشگاه نامیرا کالا سفارش دهید را در زیر مشاهده فرمایید.

لوازم خانگی اقساطی

خرید لوازم خانگی اقساطی متنوعی با برند های مدرن در فروشگاه ابنترنتی نامیرا کالا وجود دارد که به چند مورد از آن ها در ادامه اشاره می کنیم:

لوازم خانگی اقساطی

 

اجاق گاز قسطی

انواع اجاق گاز ها اعم از صفحه ای، مبلی ساده و فردار که این اجاق گاز ها در انواع مدل و برند و با رنگ ها و سایز های مختلف یافت می شوند.

خرید مبلمان قسطی

انواع مبلمان اعم از تک نفره و چند نفره، خانگی و اداری و... در رنگ ها و طرح های مختلف با بهترین و به روزترین مدل ها و برند ها.

انواع گوشی های سامسونگ اقساطی

انواع گوشی های سامسونگ با سایز های خوش دست و با رنگ های مختلف و زیبا که امروزه  این نوع از گوشی ها طرفداران بسیاری را در جهان دارای هستند. در سایت نامیرا کالا خرید گوشی با فیش حقوقی امکان پذیر است.

خرید لوازم دندان پزشکی به صورت اقساط

انواع لوازم دندان پزشکی که دارای کیفیت لازم برای انجام کارهای لازم برای یک دندان پزشک و بیماران او هستند و به صورت کاملا استاندارد و حرفه ای ساخته شده اند.

تلویزیون اقساطی

انواع تلویزیون ها از جمله تلویزیون های سام الکترونیک با ضمانت دراز مدت و کارایی بالا که در سایز های مختلف ارائه می شوند.

خرید یخچال قسطی

انواع یخچال خانگی اعم از دو در و یک در و اداری با رنگ ها، شکل ها و سایز های متنوع که دارای ضمانت چند ماهه و علامت استاندارد و تایید شده هستند. انواع یخچال ها با برندهای معتبر دارای کیفیت ساخت بالایی هستند به طوریکه می توانید بدون آن که نیاز به تعمیر پیدا کنند، چندین سال از آن ها استفاده کنید.

انواع ماشین لباسشویی به صورت اقساط

انواع ماشین لباسشویی که هم به صورت ساده و دوقلو و هم به صورت اتوماتیک موجود اند و در وزن های مختلف ارائه می شوند. ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی اقساطی است که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با رنگ های مختلف وجود دارد تا به شما این امکان را بدهند که آن ها را با دیگر وسایل آشپزخانه به خصوص برای خرید جهیزیه ست کنید.

خرید جاروبرقی قسطی

مدل ها و سایز های مختلف جارو برقی که با رنگ های مختلف وجود دارند و شما می توانید هر آن چه را که می خواهید انتخاب کرده و خرید نمایید. تمامی جاروبرقی های موجود در نامیرا کالا دارای خدمات پس از فروش نیز هستند.

جمع بندی

اگر نگران تهیه جهیزیه هستید یا یکی از لوازم خانگی شما خراب شده و باید آن را جایگزین کنید اما با وجود قیمت های گران لوازم خانگی امکان آن را ندارید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه نامیرا کالا سر بزنید و خرید لوازم خانگی خود را به صورت اقساطی انجام دهید.

خرید اقساطی لوازم خانگی، یک خرید مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید حتی پیش از پرداخت کامل اقساط از لوازم خانگی خریداری شده استفاده کرده و نگرانی بابت تهیه وسایل منزل نداشته باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار