کد خبر: ۱۶۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: سامانه ۱۵۲۶ برای تعامل هر چه‌ بهتر مردم با امور مالیاتی استان سمنان و پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم با نظام مالیاتی از طریق سامانه ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان به‌صورت مستقیم از طریق شماره تلفن ۱۵۲۶ به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

وی اظهار کرد: در این برنامه زمان‌بندی شده که از سوی روزنامه‌ها، فضای مجازی، سایت‌های خبری و پیامک اطلاع‌رسانی شد و به مدت یک ساعت به طول انجامید، از سوی مؤدیان مالیاتی موارد درخواستی مطرح و پاسخ مربوطه ارائه شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان هدف از این ارتباط را در راستای تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور و حفظ کرامت مؤدیان مالیاتی و حقوق شهروندی و تأکید رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان عنوان کرد.

انوری ادامه داد: برای ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، مؤدیان مالیاتی ضمن تماس با شماره تلفن ۱۵۲۶ و بیان مشکلات مالیاتی، نسبت به مشاوره، راهنمایی و حل مشکلات مطروحه در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی اقدام شد.

وی ادامه داد: تماس‌های دریافتی از طریق سامانه ۱۵۲۶، بر اساس نوع درخواست‌ها و با توجه به اولویت درخواست‌های رسیده بررسی و به معاونت‌های مربوطه ارجاع شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: ارائه پیشنهاد‌ها، انتقادات، شکایات و حل موانع و مشکلات مردمی، فرصتی برای دستگاه‌های اجرایی و مدیران آن است تا با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف کردن آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفته تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

 انوری خاطرنشان کرد: مؤدیان مالیاتی علاوه بر تماس تلفنی با مرکز ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان می‌توانند جهت ملاقات حضوری همه روزه و با هماهنگی قبلی نسبت به رفع مشکلات مالیاتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار