کد خبر: ۱۶۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور گفت: تیم‌های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه "تلو" حاضر شدند، اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی‌شود.

حسن رضایی فر مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ساعاتی پیش خبری مبنی بر سقوط هواپیمایی دو نفره در شرق تهران منتشر شد،  گفت: تیم های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه "تلو" حاضر شدند.

او ادامه داد: در منطقه تلو فرودگاه سپهر قرار دارد که هواپیماهای سبک و فوق سبک در آنجا فعالیت می کند بنابراین به سرعت اورژانس و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام می شوند اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: با اداره کل منابع هواپیما هم صحبت انجام شد حتی فلایت چک هم هم پروازی نداشتن و ما با بخش نظامی و غیر نظامی هم صحبت و هماهنگی صورت گرفت هیچ پروازی در این منطقه صورت نگرفته است.

رضایی فر بیان کرد: پس از دریافت خبر سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک عملیات تجسس ‌و نجات در منطقه انجام پذیرفت اما موردی یافت نشده است.

بنابراین تاکنون خبر سقوط هواپیمای فوق سبک مورد تایید نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار