کد خبر: ۱۶۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
سرهنگ «صادقیان»:
فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: برنامه‌های فرهنگی ارزنده‌ای که در سطح استان صورت پذیرفته، نشان دهنده اقدامات و تدابیر خوب با رویکرد دفاع مقدس در استان است.

اقدامات و تدابیر ارزنده ای در سطح استان با رویکرد دفاع مقدس صورت پذیرفته استسرهنگ «محمد صادقیان» ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی و فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اراک اظهار داشت: موزه دفاع مقدس در استان بسیار خوب و مناسب طراحی شده، اما نیاز است در جهت ارتقاء هرچه بیشتر این مکان برخی امکانات و ادوات و سامانه‌ها را به این موزه تزریق کنیم. این مهم از آن جهت اهمیت دارد که با این کار نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا خواهند شد.

سرهنگ صادقیان در خصوص اقدامات فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: در این خصوص اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است، از بزرگداشت‌ها و گرامیداشت‌ها تا چاپ کتب و برگزاری جشنواره‌های متعدد که هر کدام کارکرد خاص و جامعه هدفی خاصی را در برمی‌گیرد. این اقدامات نشان دهنده تدابیر بسیار ارزنده‌ایست که در سطح استان صورت گرفته است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی عنوان کرد: از آنجا که استان مرکزی خواستگاه بزرگان و فرهیختگان است و شهدای فراوانی را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری و ایران اسلامی کرده است، می‌طلبد که خاطرات و تجربیات رزمندگان و ایثارگران به خانواده‌ها و جوانان انتقال داده شود. موزه‌ها اولین کارکردشان در این خصوص است. بنا داریم در اسرع وقت مقدمات بازدید دانشجویان و هنرآموزان مرکز پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) را از این موزه فراهم کرده تا چراغ راهی برای آینده ایشان باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار