کد خبر: ۱۶۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱
کرونا هنوز بی‌رحمانه، انسان‌های متعددی را به کام مرگ می‌کشاند و این بار مدیرکل جوان، مهربان، آرام و کاربلد اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان با زندگی وداع کرد.

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: انگار همین دیروز بود که برای بازدید از وضعیت مدارس استان اصفهان راهی نصف جهان شدیم؛ بار اولمان نبود که از مدارس این استان بازدید می‌کردیم اما تا قبل از آن، مهمان مهندس سجاد می‌شدیم. 

ولی در آن سفر، مهمان مهندس میربد بودیم؛ کسی که به تازگی مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان اصفهان شده بود؛ مرد جوانی مهربان و آرام که به گرمی از ما استقبال کرد.

رفتارهای صمیمی مهندس میربد و همراهی او، بر خاطرات شیرین ما از اصفهان افزود و البته چندین گزارش هم تهیه شد؛ از سال 97 تا امسال هم چند باری، او را در برنامه‌های مختلف دیدیم.

اما فکرش را هم نمی‌کردیم که کرونای بی‌رحم، مرد مهربان و خوش قلب اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان را به گام مرگ بکشاند.

مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پی درگذشت «سیدمهدی میربد» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، در پیام تسلیتی نوشت: «با کمال تاثر ضایعه درگذشت نابهنگام مهندس «سید مهدی میربد» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان موجب تالم و تاسف اینجانب شد.

مهندس میربد ترجمان درخشانی از تعهد، تخصص و تجربه در کنار شور و پویایی جوانی بود که در مدت مسؤولیت اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان خدمات ماندگاری به جامعه تعلیم و تربیت ارائه داد.

حضور فعالانه و جهادی در عرصه مدرسه سازی و پیگیری اجرای پروژه‌ها بیانگر تعهد، توانمندی و مسؤولیت پذیری ایشان بود که شاهد آن رشد و جهش فوق العاده در سرانه فضاهای آموزشی استان اصفهان و کاهش چشمگیر مدارس فرسوده است.

غمگینانه درگذشت این همکار ارجمند را به خانواده معظم ایشان، همکاران استان اصفهان و بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند رحمان، برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم».

 مرحوم سیدمهدی میربد دانشجوی دکتری و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران با 12 سال سابقه کار اجرایی، از سال 1385 تا 1391 در اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در سمت‌های مختلف از جمله ناظر و سرناظر ساختمان، عضو و دبیر شورای فنی اداره کل، مسئول آموزش و پژوهش‌های کاربری، بوده است و از سال 1391 تا سال 97 سرپرستی معاونت فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان را بر عهده داشت.

مرحوم میربد طی این سال‌ها عضو کمیته فسخ پیمان استانداری اصفهان، کمیته بازنگری فهرست بهای ابنیه 95 در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و کمیته بازنگری فهرست بهای ابنیه 97 در سازمان برنامه و بودجه کشور نیز بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار