کد خبر: ۱۶۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴
مسابقات آمادگی جسمانی ویژه ورزشکاران رشته تکواندو با همکاری هیات ورزش‌های همگانی قم در دو بخش آقایان و بانوان در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در  گروه سنی اول این دوره از مسابقات ورزشکاران زیر 11 سال و متولدین سال 1389 1389 به بالا و در گروه سنی دوم ورزشکاران 12، 13 و 14 سال به صورت پارکور در سه آیتم دراز و نشت، طناب‌زنی و برپی بر اساس دستورالعملی که در اختیار آنها قرار داده شده به رقابت می‌پردازند.

همچنین با توجه به اینکه رقابت‌های این دوره به شکل مجازی برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده، باید ارسال ویدئوها توسط ورزشکاران شرکت کننده انجام شود و همه شرکت کنندگان با لباس تکواندو و بانوان با حجاب اسلامی برای کسب رتبه‌های برتر و حکم آن به میدان بروند، ضمنا از مربیانی که بیشترین شرکت کننده در این رقابت مجازی را داشته باشند توسط هیات تکواندو با تقدیم لوح سپاس و جایزه ویژه، تقدیر به عمل خواهد آمد.

محمد جمشیدی رئیس هیات تکواندو استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تمدید مهلت شرکت در مسابقات آمادگی جسمانی تکواندوکاران خبر داد و عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها با همکاری هیات تکواندو و هیات ورزش‌های همگانی قم به صورت غیر حضوری و رایگان ویژه تکواندوکاران برنامه‌ریزی شده بود و آخرین مهلت شرکت در مسابقات نیز روز 31 اردیبهشت بود اما با توجه به بازگشایی اماکن ورزشی از روز اول خرداد و درخواست مربیان، مهلت ارسال فیلم‌ها تا پایان روز جمعه هفتم خرداد ماه تمدید شد تا شرکت کنندگان ویدئوهای خود را ارسال کنند.

وی در ادامه به به قضاوت داوران تکواندو استان قم در مسابقات آزاد پومسه کشور اشاره و بیان کرد: این مسابقات به صورت غیرحضوری به مدت سه روز در خانه تکواندو برگزار شد و اساتید عبدالله بینایی، علی‌اصغر حیدرزاده و محمدحسین ربانی در گروه مردان و استاد مرضیه احمدی در گروه زنان نماینده‌های داوران تکواندو استان قم بودند.

رئیس هیات تکواندو استان قم در پایان از برگزاری نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم پناهجویان مقیم ایران در خانه تکواندو فدراسیون خبر داد و افزود: محمدمهدی رضایی، قاسم کریمی، محبت‌الله افتخاری و سیدحمید اخلاقی هوگوپوشان تکواندو استان قم بودند که در این دوره از رقابت‌ها به میدان رفتند.

انتهای پیام / 78002

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار