کد خبر: ۱۶۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تصویب کلیات طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام سه سال پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد .

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌ و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز ( یکشنبه، 9 خرداد ) این کمیسیون، گفت: بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی در نشست امروز این کمیسیون بررسی شد.

وی ادامه داد:کارشناسان حاضر در نشست ایراداتی را به جزئیات طرح گرفتند بنابراین کلیات طرح پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته تصویب و جزئیات آن برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع شد.بر اساس این طرح مسئولان تا سه سال پس از اتمام مسئولیت حق مسافرت به خارج از کشور را ندارند و در صورت ضرورت، خروج  آنها باید با هماهنگی دستگاه های مربوطه باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: دستور کار بعدی جلسه امروز بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری بود که 20 ماده دیگر از این طرح با حضور مسئولان مربوطه اصلاح و تصویب شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار