کد خبر: ۱۶۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
گروه استان‌ها- مدیرکل اطلاعات استان سمنان از اصحاب رسانه‌این استان خواست تا با وحدت حول موضوعات اساسی انقلاب، امیدآفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نشست صمیمی مدیرکل اطلاعات استان سمنان با منتخبین اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این استان با موضوع نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انتخابات پیش رو برگزار شد.

مدیرکل اطلاعات استان سمنان در این نشست با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این استان بر لزوم نقش‌آفرینی رسانه‌ها در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از 4 دهه تأکید کرد.

وی از اصحاب رسانه خواست با وحدت حول موضوعات اساسی انقلاب به افزایش امید در جامعه کمک کنند.

مدیرکل اطلاعات استان سمنان رسانه‌ها را از مراجع اصلی اثرگذار بر آحاد مردم در عصر حاضر دانست و با تأکید بر لزوم مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی از روزنامه‌نگاران این استان خواست با روشن گری، برنامه‌های تبلیغاتی دشمنان ایران را باطل کنند.

وی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان سمنان خواست تا ضمن حفظ آبروی افراد و پرهیز از فضاسازی‌های رسانه‌ای، مفاسد احتمالی را با ارائه مستندات در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار دهند.

به گزارش تسنیم؛ مدیرکل اطلاعات استان سمنان در این نشست همچنین به پرسش‌ها و دغدغه‌های تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این استان به طرح دغدغه‌های خود در خصوص مسائل کشوری و استانی پاسخ داد.

انتهای پیام/363/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار