کد خبر: ۱۶۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
استاندار قم با اشاره به افتتاح پایگاه خودرویی برای سهولت واکسیناسیون کرونای افراد با شرایط خاص، از گروه های سنّی فراخوان شده خواست برای واکسینه کردن خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در قم و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اهمیت حرکت در مسیر فرآیند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: تعامل و هم افزایی لازم بین دستگاه های متولی در این عرصه ایجاد شده و واکسیناسیون گروه های هدف در استان بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا با درصد حضور قابل قبولی اجرایی شده است.

وی در ادامه به استقرار ۵ پایگاه واکسیناسیون در نقاط مختلف استان توجه داد و افزود: افتتاح پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید۱۹ می تواند کمک مناسبی به برخی افراد با شرایط خاص باشد و در امر واکسیناسیون سهولت مناسبی ایجاد کند.

استاندار قم اضافه کرد: با تلاش کادر پزشکی و بهداشتی استان روند اجرایی عملیات واکسیناسیون در قم قابل قبول است و از مردم هم انتظار می رود تا در جهت واکسیناسیون جامعه هدف و رده های سنی اطلاع رسانی شده، همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به این که استان قم از نظر طول زمان و شدت درگیری با بحران کرونا شرایط ویژه ای را تجربه کرده است خطر نشان کرد: ضروری است تا با اطلاع رسانی مداوم از سوی رسانه ها، زمینه استقبال بیش از پیش مردم از واکسینه کردن خود فراهم شود تا إن شاء الله به زودی شاهد واکسیناسیون کامل استان در برابر ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/2258

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار