کد خبر: ۱۶۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
درگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری به زمین بازی با بحرین اعتراض کرد. این در حالی است که او در ایران زمین‌های بدتر از این را هم دیده و اعتراضی نداشته است.

خبرورزشی - قبل از کنفرانس خبری دیدار ایران و هنگ کنگ سرمربی تیم ملی و مهدی طارمی برای پاسخ به خبرنگاران به ورزشگاه محل برگزاری اولین بازی تیم ملی در دور برگشت مرحله مقدماتی رفتند و قبل از حضور در کنفرانس خبری از زمین بازی دیدن کردند.

زمین مورد نظر بحرینی‌ها کیفیت لازم را به نظر می رسد ندارد و در بخش‌هایی از زمین چمن ورزشگاه ناهمواری دیده می‌شود. همین موضوع باعث شد اسکوچیچ جمله عجیبی را به زبان آورد.

درگان می گوید: «در زندگی‌ام چنین زمینی را ندیده ام!» اما جالب است بدانید او سرمربی خونه به خونه بابل بود که در زمین گل آلود شهدای هفت تیر بابل بازی می کرد. در ملوان ورزشگاه تختی انزلی هم وضعیت بهتری ندارد که او مربیگری می کرد و در آبادان هم زمینی بهتر از زمین‌های بحرین پیدا نمی شود.

با این حال سرمربی تیم ملی برای فشار گذاشتن روی میزبان بازی‌ها این مصاحبه را انجام داد تا حریف را در میزبانی زیر سوال ببرد اما AFC این زمین را قبل‌تر دیده و تایید کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار