کد خبر: ۱۶۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
محسن رضایی در هنگام پاسخ به سوالی درباره اصلاح فرآیند بودجه ریزی کشور،با نشان دادن هزارتومان، از عملکرد دولت و همتی انتقادات تندی کرد.

حمله محسن رضایی به دولت با اسکناس هزار تومانی + عکس

محسن رضایی در هنگام پاسخ به سوالی درباره اصلاح فرآیند بودجه ریزی کشور،با نشان دادن هزارتومان، از عملکرد دولت و همتی انتقادات تندی کرد.

محسن رضایی دومین کاندیدایی بود که مورد سوال قرار گرفت. از محسن رضایی درباره فرآیند بودجه ریزی کشور پرسیده شد که همچون 8 سال قبل با نشان دادن یک هزار تومانی گفت:

8 سال پیش در همین مکان در مقابل آن کلید بی خاصیت یک هزار تومانی را نشان دادم و گفتم اگر اوضاع به این صورت ادامه یابد این پول ملی سقوط می کند. به جیب تان نگاه کنید به یارانه و حقوق کارگران و کشاورزان و درامد مردم بازاری نگاه کنید امروز چه وضعی در کشور داریم. چرا اینطور شده است؟

باید به این سوال پاسخ دهید که چرا باید مردم ما در زباله گردی یا نان قرضی یا مشکلات دیگر دست و پنجه نرم کنند. وقتی مطالعه می کنیم می بینیم رابطه دولت با اقتصاد و رابطه اقتصاد با مردم تنظیم نشده است. هرجا مشکلی برای دولت پیش بیاید دست در جیب مردم می کند. از اقدامات بانک مرکزی و همتی بلایی بر سر کسری بودجه آوردند و با هر مشکلی دست در جیب مردم می کنند و بودجه دولت را تامین می کنند می خواهید ارزش پول ملی ثابت بماند. 

آیا باید بودجه کشور را با دست کردن در جیب مردم تامین کرد؟ در مسئله بورس دولت آمد از راه غیر قانونی را برای کسر بودجه خودش در پیش گرفت نرخ سود بانکی را به غلط تعیین کردند این پول‌ها از از بانکها به سمت بورس آمد و بدون حساب و کتاب تشویق کردند و بعد از اینکه تامین مالی کردن برای بودجه کشور مردم را در زمین آسمان رها کردند آیا این تنظیم بودجه کشور آیا بودجه کشور دست کردن در جیب مردم است که باید تامین شود و زندگی مردم باید دولت جدا باشد یکی از خطاهایی که در انقلاب پدیده وجود آمده است چرا دولت چرا قطار انقلاب باید به اسکوتر تبدیل شده باشد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار