کد خبر: ۱۶۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
تیم گل گهر سیرجان از دیروز در مشهد اردو زده و تا یکشنبه آینده در این شهر تمرین خواهند کرد. با هماهنگی امیر قلعه نویی و سیدمهدی رحمتی دو تیم گل گهر و پدیده شنبه آینده یک بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند.

خبرورزشی - تیم پدیده مشهد که از روز پنجشنبه در شهر اصفهان اردو زده است عصر امروز در جریان یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ذوب آهن رفت. این بازی در دو نیمه ۶۰ دقیقه‌ای برگزار شد و با نتیجه ۳-۲ به سود ذوب آهن به پایان رسید.

شاگردان مهدی رحمتی فردا در اصفهان ریکاوری کرده و غروب به مشهد باز می گردند و شنبه هفته آینده ۲۲ خرداد ماه یک بازی تدارکاتی دیگر برابر گل گهر سیرجان انجام می دهند.

نکته جالب اینجاست آخرین بازی پدیده و گل گهر قبل از تعطیلی لیگ ۳۰ اردیبهشت ماه میان همین دو تیم بود و پدیده با یک گل به پیروزی رسید.

با از سرگیری لیگ در هفته بیست و چهارم گل گهر در تهران مهمان استقلال خواهد بود اما قبل از این مسابقه استقلال و پدیده بازی معوقه هفته بیست ویکم را برگزار می کنند.

پدیده ۳۱ خردادماه در ورزشگاه آزادی مهمان تیم استقلال است. بعد از برگزاری این مسابقه تمام تیم‌ها در جدول به یک اندازه بازی کرده‌اند و سپس  از ۴ تیرماه هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار