کد خبر: ۱۶۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیر انتشارات «خط مقدم»:
حجت‌الاسلام «شیرازی» گفت: برای پاسخ به نیاز اهل فرهنگ و هنر و مخاطبان ادبیات پایداری، به کاندیداهای انتخابات پیشنهاد می‌دهیم به‌جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را جهت انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.

کاندیداها به جای تبلیغات شهری، کاغذ را در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «هادی شیرازی» مدیر انتشارات «خط مقدم» در جمع خبرنگاران، با اشاره به کمبود و گرانی کاغذ در بازار، اظهار داشت: به‌دلیل کمبود و گرانی کاغذ نتوانسته‌ایم نیاز بازار برای چاپ مجدد کتاب‌هایمان را پاسخ دهیم.

وی افزود: در ابتدای فصل تابستان درخواست کتاب رو به افزایش است؛ ولی متأسفانه با توجه به بحران کمبود کاغذ، نتوانسته‌ایم به این نیاز اهل فرهنگ و عموم مردم به شایستگی پاسخ دهیم.

حجت‌الاسلام «شیرازی» گفت: بیش از ۱۰ عنوان کتاب جدید آماده انتشار داریم؛ ولی از ابتدای امسال هیچ سهمیه کاغذی به انتشاراتی‌ها تعلق نگرفته و بازار کاغذ آزاد نیز دچار آشفتگی است و کاغذ آزاد به قیمت مناسب پیدا نمی‌شود.

وی ادامه داد: همه این مشکلات باعث شده‌اند، نه‌تن‌ها نتوانیم کتاب‌های جدیدمان را به بازار عرضه کنیم؛ بلکه حتی درخواست تجدید چاپ کتاب‌های پرفروشی مانند: «بیست و هفت روز و یک لبخند»، «ایرانی‌ها آمدند» و «ابوباران» نیز بی‌پاسخ مانده‌اند.

مدیر انتشارات «خط مقدم» خاطرنشان کرد: برای پاسخ به نیاز اهل فرهنگ و هنر و مخاطبان ادبیات پایداری، به کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری پیشنهاد می‌دهیم به‌جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را جهت انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/ 113

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار