کد خبر: ۱۶۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری چهار هزار و ۴۱۲ مشترک برق به‌منظور کاهش مصرف در پیک بار تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده بعدازظهر امروز در جلسه مدیریت مصرف در سمنان که در راستای برنامه‌های گذر از پیک بار سال ۱۴۰۰ برگزار شد، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری چهار هزار و ۴۱۲ مشترک برق به‌منظور کاهش مصرف در پیک بار تابستان امسال در استان سمنان خبر داد.

 وی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه‌ها در راستای اجرای طرح‌های پاسخگویی بار برای رعایت سقف درنظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به‌منظور جبران محدودیت تولید است.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این‌که بازه زمانی این طرح از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریور سال جاری است، ادامه داد: مشترکانی که طی این مدت، با شرکت توزیع برق استان سمنان همکاری کنند، از پاداش تعرفه‌ای مناسب بهره‌مند شده و در صورت‌حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

موسوی‌زاده تصریح کرد: در بخش کشاورزی دو هزار و ۹۳ مشترک، ذخیره عملیاتی ۱۴ مورد، کاهش اوج بار صنعتی دو هزار و سی و سه، سیان جی ۱۵، ادارات و تجاری ۲۲۵ و مولدهای اضطراری ۳۲ اشتراک با این شرکت تفاهم‌نامه منعقد نموده و آماده همکاری در پیک بار تابستان هستند.

وی با عنوان این‌که میزان کاهش بار قابل پیش‌بینی بر اساس تفاهم‌نامه‌های مورد اشاره، ۶۲ مگاوات برآورد می‌شود اضافه کرد: همکاری مشترکان کشاورزی ۲۱ مگاوات، ذخیره عملیاتی ۱۶، کاهش اوج بار صنعتی ۲۰، سیان جی یک، ادارات و تجاری یک و همکاری مولدهای برق اضطراری سه مگاوات پیش‌بینی می‌شود.

در این نشست همچنین در خصوص شناسایی و جمع‌آوری سریع رمز ارزهای غیرمجاز، مدیریت بار در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی، کنترل بار ادارات، برنامه‌ریزی صحیح و دقیق خاموشی‌ها بحث و تبادل‌نظر گردیده و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار