کد خبر: ۱۶۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار این تیم مقابل عراق توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار این تیم مقابل عراق گفت: تورنمنت خیلی سختی داشتیم. فشار این ۴ بازی کار ما را سخت کرده بود. برعکس دیگر تیم‌ها ۴ بازی انجام دادیم. کار ما دوچندان سخت بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. نیمه اول خوب بازی کردیم، اما نیمه دوم بازی از ریتم خودش خارج شد. لیاقت این پیروزی را داشتیم. از اینکه سرمربی تیم ملی ایران هستم و بازیکنان بزرگی را رهبری می‌کنم، واقعا خوشحال هستم.

اسکوچیچ در ادامه تصریح کرد: احترام زیادی برای عراق قائل هستم. مطمئنم که در دور بعدی مسابقات با حریفان با کیفیت تری رقابت خواهیم کرد. رکورد خوبی امروز شکسته شد. برای من و بازیکنانم این مهم بود که به دور بعدی صعود کنیم. ما بعد از گلی که به ثمر رساندیم کمی عقب نشینی کردیم و این موضوع من را به شدت عصبانی کرد. نیمه دوم ساماندهی خوبی مثل دقایق ابتدایی نیمه اول نداشتیم. من و تیمم در این ۴ دیدار هیچ جای لغزشی نداشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیگر گروه‌های حاضر در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: سر من برای این بازی‌ها خیلی شلوغ بود و نتوانستم گروه‌های دیگر را آنالیز کنم. این موضوع که بحرین میزبانی رقابت‌ها را گرفت، قطعا باعث سخت شدن کار ما شد، اما در نهایت خوشحالم که به مرحله بعدی صعود کردیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار