کد خبر: ۱۶۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: حضور باشکوه در انتخابات امید دشمنان را ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، لحظاتی پیش با حضور در شعبه شماره 37 واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام آرا خود را به صندوق انداختند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام درحاشیه این آئین با اشاره به حضور پرشور مردم در همین ساعات ابتدایی رای گیری در پای صندوق های رای  به خبرنگار تسنیم گفت: همین حضور باشکوه در انتخابات امید دشمنان را ناامید و توطئه های آنان را خنثی می کند . 

وی مردم را پیروز انتخابات عنوان مردم پیروز واقعی و برنده انتخابات هستند زیرا انتخابات متعلق به مردم و به معنای مردم سالاری دینی است و بازنده انتخابات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود : امروز ملت با بصیرت ایران اسلامی آزمونی بزرگ در پیش دارند که با انتخابی اصلح و آگاهانه  پیشرفت و اقتدار کشورمان را بیش از پیش رقم خواهند زد. 

کریمی‌تبار در ادامه با تقدیر و سپاس از حضور حماسی مردم ایلام در انتخابات امروز از آنان خواست و گفت: شهروندان ایلامی در اقصی نقاط استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور پرشور خود در پای صندوق رای برگ دیگری بر اوراق پر افتخار و حماسی مردم ایلام بیفزایند.

انتهای پیام/180/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار