کد خبر: ۱۶۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: در بیشتر روستاهای استان انتخابات به پایان رسیده و شمارش آراء در روستاهایی که انتخابات در آن‌ها به پایان رسیده، آغاز شده است.

حجت‌الاسلام علی محمدی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه ۴ هزار ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت داشتند، اظهار داشت: تاکنون تخلفی از برگزاری انتخابات در استان خراسان‌جنوبی گزارش نشده است.

وی با اعلام اینکه انتخابات در برخی حوزه‌ها در اول وقت شروع نشد و اخذ رأی با تأخیر انجام شد، بیان داشت: مدت زمان این تأخیر به‌طور میانگین ۴۵ دقیقه بود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان‌جنوبی دلیل این تأخیر را اشکال در برخی سیستم‌های فرمانداری‌ها و عدم راه‌اندازی آن ذکر کرد و افزود: این تأخیر بیشتر در شهرستان بیرجند بود که مرتفع گردید.

محمدی در خصوص کمبود تعرفه در برخی حوزه‌های انتخاباتی، مطرح کرد: در برخی روستاها با کمبود تعرفه مواجه شدیم که این کمبود بلافاصله رفع شد و هیچ کمبودی در این خصوص در حوزه‌های انتخابی نداریم.

وی اعلام کرد: در بیشتر روستاهای استان انتخابات به پایان رسیده و شمارش آراء در روستاهایی که انتخابات در آن‌ها به پایان رسیده، آغاز شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به تمدید مدت زمان فرآیند اخذ رأی، عنوان کرد: زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲ بامداد تمدید شده و کار رأی‌گیری از مراجع‌ کنندگان به شعبه اخذ رأی تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار