کد خبر: ۱۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
فرماندار شهرستان خوسف گفت: بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان در انتخابات مشارکت داشته‌اند که این مهم نشان از آگاهی، تعهد و پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن است.

محمدعلی آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوسف، با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: برای این مهم ۷۴ صندوق رأی در این شهرستان مستقر شد.

وی با بیان اینکه از مجموع صندوق‌های رأی ۳۴ صندوق مربوط به بخش مرکزی و ۴۰ صندوق مربوط به ماژان بوده است، بیان داشت: در بخش مرکزی شهرستان خوسف ۵۲ روستا داریم که از این تعداد، ۲۶ روستا واجد شرایط انتخابات و داشتن شورا بودند.

فرماندار خوسف با اشاره به شمارش آرای انتخاباتی در این شهرستان، اعلام کرد: منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای «خوسف» و «ماژان» که بیشتری آرای مردمی را کسب کردند، مشخص شده‌اند.

آخوندی با اعلام اینکه «محمدرضا خوشحال، محمد نوروزی، محمد صلاحی‌نسب، علی رمنجانی و علیرضا باقری» به ترتیب بیشترین آراء را در بخش خوسف کسب کردند، ادامه داد: همچنین «مهدی نوروزی، رضا حدادی، ایمان علی‌دوست، محمدحسین قلی‌زاده و محمدرضا احمدزاده» به ترتیب بیشترین آراء مأخوذه در بخش ماژان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم فهیم شهرستان خوسف در انتخابات ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان در انتخابات مشارکت داشته‌اند که این مهم نشان از آگاهی، تعهد و پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن است.

انتهای پیام/3403/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار