کد خبر: ۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
صنعت بیمه در آمریکای لاتین همچنان به رشد پرشتاب خود ادامه می‎دهد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از لایو اینشورنس، بخش حغرافیایی بازار بیمه در آمریکای لاتین در حال حفظ رشد خود است که روز به روز در حال افزایش است.
 
طبق گزارش منتشر شده توسط "آلن موری" معاون ارشد موسسه رتبه بندی "موری" آمریکای لاتین همچنان به شرایط خود به عنوان یکی از پرشتاب ترین بازار بیمه در منطقه و جهان ادامه می‎دهد.
 
در طول 10 سال گذشته آمریکای لاتین یکی از بهترین بازاهای جهانی از نظر بیمه بوده است چرا که بازارهای نوظهور در این منطقه مانند بازار آسیا از کشورهای در حال توسعه پیشی گرفته است.

در طول یک دهه گذشته رشد سالانه صنعت بیمه در این منطقه تقریبا به نزدیک 15 درصد رسیده است و در این میان کشورهای مانند برزیل، کلمبیا و آرژانتین در صدر فهرست بوده اند.
 
در گزارش موری تاکید شده است:رشد طبقه متوسط یکی از اصلی ترین محرک های اجرای سریع عملیات های بیمه ای بوده است چرا که شهروندان بیشتری در این مناطق به فکر سرمایه گذاری، درآمدزایی و مصرف افتاده اند.
 
زمانی که رشد اقتصادی در این منطقه به آرامی به پیش می رود، این فرصت به وجود می آید که طبقه متوسط سطح درآمدی بهتری را تجربه کنند. گزارش موری به این نکته توجه دارد که می‌تواند حتی روزهای بهتری را در پیش داشته باشد اما برخی نیز بر این باورند که این رشد می‌تواند به حالت قبلی خود بازگردد.
 
موری ادامه می دهد:رشد بازار کُند است و فاصله مثبتی که در این رشد وجود دارد این امید را خلق کرده است که شرایط کنونی در همین مقیاس ادامه پیدا کند.
 
از سوی دیگر، رشد و گسترش طبقه متوسط در کل منطقه باعث شده که بازار سرمایه توسعه یابد و این امر به همکاری بهتر دولت ها و هماهنگی در قوانین مربوط به بیمه منجر شده است.

آمریکای لاتین در حال حاضر بازاری در حال رشد است که پیش بینی می شود در آینده نرخ رشد بهتری را تجربه کند چرا که اقتصادها در این منطقه روز به روز بالغ تر می شوند. اما پرسشی که اکنون وجود دارد به گفته موری آن است که آیا این رشد و در چنین سطحی می تواند از بازار آسیا پیشی بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، صنعت ، آمریکا ، لاتین ، طبقاتی
نام:
ایمیل:
* نظر: