کد خبر: ۱۷۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
در حالی که بن چیلول و میسون مانت پس از خوش‌وبش با بیلی گیلمور هم‌تیمی اسکاتلندی‌شان مورد انتقاد شدید در انگلیس قرار گرفته‌اند، در قرنطینه‌ای هستند که نشان می‌دهد خیلی هم به آن‌ها بد نمی‌گذرد!
خبرورزشی -

زوج فوتبالی انگلیس، میسون مانت و بن چیلول، برای چند روز آینده در هتل اختصاصی سنت‌جورج پارک در قرنطینه به سر خواهند برد. ستاره‌های تیم سه‌شیرها بعد از اینکه با هافبک اسکاتلندی به نام بیلی گیلمور از نزدیک دیدار داشتند مجبور شدند خود را قرنطینه کنند چون تست کرونای گیلمور مثبت شده است. به همین دلیل احتمالاً بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل آلمان را هم از دست خواهند داد.

البته اوضاع برای این دو هم‌تیمی در چلسی آنقدرها هم بد پیش نمی‌رود. آن‌ها به تمرینات‌شان ادامه خواهند داد؛ البته جدا از سایر هم‌تیمی‌هایشان در تیم ملی. برای حفظ آمادگی جسمانی در هتل و طبق برنامه‌هایی که مربیان تیم برای آن‌ها تدارک دیده‌اند تمرین میکنند. وعده‌های غذاییشان هم بسیار مقوی است و توسط سرآشپزی که در گذشته غذاهای گروه «اسپایس گرلز» (گروهی که ویکتوریا بکام هم زمانی در آن حضور داشت) را آماده می‌کرد تهیه می‌شود و به اتاق مجلل آن‌ها تحویل داده می‌شود. مدل زندگی آن‌ها در قرنطینه به این شکل خواهد بود.

جلسات تمرینی انفرادی
گرت ساوت‌گیت و شاگردانش با هم تمرینها را انجام می‌دهند و مانت و چیلول در زمینی جداگانه و به تنهایی تمرین خواهند کرد. خوشبختانه سنت‌جورج پارک ۱۴ زمین بازی دارد و این دو بازیکن میتوانند به راحتی در خلوت به تمرین‌های‌شان بپردازند.

تمرین و البته خوشگذرانی تیمی در استخرهای سرپوشیده با توپ‌های هندوانه‌ای و مسابقه سرعت روی تک‌شاخهای بادی جای بحث ندارد. هیچکدام از این دو نفر اجازه استفاده از این امکانات را ندارند. همچنین اسپا و جکوزی و سونا هم ممنوع است. باشگاه اختصاصی برای‌شان ترتیب دیده می‌شود و وزنه‌ها به اتاق‌شان برده میشود. در جلسات تیمی هم مانت و چیلول باید از طریق اپلیکیشن «زوم» وارد جلسه شوند و به صحبت‌های مربی گوش دهند.

قرنطینه مانت و چیلول

چشم‌انداز اتاق
بیشترین وقت بن و میسون در اتاقهای لوکس‌شان می‌گذرد. مشخص نیست که آیا به آن‌ها یک سوئیت جادارتر که شبی ۴۰۰ پوند هزینه دارد اختصاص داده شده و فضای بسیار بیشتری در اختیار داشته باشند. اما اگر اینطور باشد پس مانت و چیلول بالکن بزرگی دارند که می‌توانند دوچرخه ورزشی را در آنجا بگذارند و تمرین‌های هوازی انجام دهند.

در اولین قرنطینه که فوتبال در سال گذشته تعطیل شده بود خیلی از باشگاه‌ها برای بازیکنان تجهیزات ورزشی فرستاده بودند تا بتوانند در منزل ورزش کنند. این بار هم قضیه به همان شکل است. این دو نفر در اوقات استراحت‌شان نمی‌توانند در استخر ریلکس کنند اما در عوض یک تخت خواب خیلی راحت دارند که می‌توانند در آن لم بدهند و تلویزیون تماشا کنند.

عمر مزیان

غذا برای یک نفر
زمان صرف غذا برای بازیکنان بسیار مهم است، آن‌ها در این فاصله ریلکس می‌کنند و غذاهای مقوی و ضروری را که طبق نیاز بدنشان طبخ شده می‌خورند. در این زمان از زیر بار فشار موفقیت در یورو ۲۰۲۰ که بر شانه‌هایشان سنگینی می‌کند هم خلاص میشوند. مانت و چیلول غذاهایشان را در اتاقشان می‌خورند و این غذاها توسط سرآشپز «عمر مزیان» تهیه می‌شود.

مزیان قبلاً برای اسپایس‌گرلز آشپزی می‌کرد، غذاهای تیم قایقرانی بریتانیا در المپیک ریو ۲۰۱۶ را تهیه می‌کرد و منوی غذاهای تیم کریکت انگلستان در تور «اَشِز» ۲۰۱۳ را تنظیم میکرد. غذای مخصوص سرآشپز مزیان برای اردوی سه‌شیرها کاری مرغ کاتسو است. مانت و چیلول شاید تنها غذا بخورند اما حداقل همه‌چیزشان بر طبق اصول و با پرستیژ است.

بیشتر بخوانید:

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار