کد خبر: ۱۷۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
وصیت نامه شهید «حمزه ابراهیمی»؛
شهید «حمزه ابراهیمی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: سکوت در برابر این خیانت‌ها و جنایت‌های دشمنان در شأن یک مسلمان نیست و مسلمان پیوسته در حال مبارزه با کفر جهانی است و نمی‌تواند ساکت بنشیند.
سکوت در برابر این همه خیانت‌ها و جنایت‌ها در شأن یک مسلمان نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، پاسدار «حمزه ابراهیمی» در تاریخ 1342/6/2 در روستای بطانه از توابع بخش مرکزی در شهرستان دیر استان بوشهر دیده به جهان گشود و در پنجم مهرماه سال 1360 در عملیات ثامن الائمه شهد شیرین شهادت را نوشید.
 
وصیت نامه شهید «ابراهیمی»
 
سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی، سلام بر پدر و مادرم. سلام بر برادران و خواهرانم. سلام بر خویشان و اقوامان و دوستان و سلام بر همه مردم شهید پرور دیّر و سلام بر همه‌ی ملت مسلمان ایران. امیدوارم که همگی سلام مرا از راه دور، اما با قلبی سرشار از ایمان بپذیرید.
 
به پدر و مادر عزیزم وصیت می‌کنم که مبادا گریه کنند، بلکه خوشحال باشند که من در راه خدا کشته شوم و افتخار کنند که چنین فرزندی تقدیم خدا کرده اند. گریه به حال آن کسی کنید که هدفش را نشناخته باشد و نداند در چه راهی می‌رود و چه راهی دارد طی می‌کند­. من که راه خودم را انتخاب کرده ام و هدفم مشخص است، هدف من همان رسیدن به خدا است. چون ما پیمان خود را با خدا بسته ایم و عهد بسته ایم که تا رسیدن به هدف نهایی یعنی رسیدن به همان لقاء الله از پا ننشینیم، چون که مسلمان نمی‌تواند بنشیند و نظاره گر این همه جنایت باشد و ساکت بنشیند.
 
سکوت در برابر این همه خیانت‌ها و جنایت‌ها در شأن یک مسلمان نیست و مسلمان پیوسته در حال مبارزه با کفر جهانی است و نمی‌تواند ساکت بنشیند. ما شعار داده ایم و باید عمل هم بکنیم. پس به گفته‌ امام بزرگمان، امام خمینی، که فرموده اند مسلمان‌ها به پا خیزید و بر علیه کفر جهانی قیام کنید، ما هم طبق گفته امام عمل کرده ایم و عمل خواهیم کرد و همیشه در راه خدا علیه کفر جهانی مبارزه خواهیم کرد.

وصیت من به تمام مردم شهید پرور ایران خصوصاً دیر این است که: تا آنجا که می‌توانید و خواهید توانست در راه خدا علیه کفر قیام کنید و ساکت ننشینید تا به امید خدا مستضعفین جهان از بند خیانت و جنایت ابر قدرت‌ها آزاد شوند. به امید آن روز.

قرآن به ما وعده داده است که حق، همیشه پیروز خواهد بود و ما، چون حقیم پیروز هستیم و به امید خدا در این جنگ، چون حق همیشه با ماست پیروز خواهیم شد. اگر کشته شویم یا اینکه غلبه کنیم در هر دو صورت پیروزیم. یعنی چه غلبه کنیم و بکشیم آن‌ها را و چه شهید شویم؛ پیروز خواهیم بود.

من به ملت مسلمان خصوصاً دیر توصیه می‌کنم که حتماً از امام اطاعت کنند و تا موقعی که پشت سر این امام حرکت کنند هیچ باکی نخواهند داشت و همیشه پیروز خواهند بود و حتماً از دستورات امام که همانا سرچشمه از مکتب اسلام و قرآن می­‌گیرد اطاعت کنند. زیرا امام ۸۰ سال است که در اسلام خودش را ساخته و اسلام در پوست و گوشتش نفوذ کرده است.
 
پس اطاعت از فرامین امام واجب است. همیشه کار‌هایی که می‌کنید برای خدا باشد و همیشه در راه خدا جهاد کنید. یعنی فقط فی سبیل الله جهاد و کوشش کنید. من راه خودم را آگاهانه انتخاب کرده ام. چون هدف مشخص و راه هم مشخص و من هم معتقدم بهترین راه سعادت، شهادت است.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار