کد خبر: ۱۷۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
نماینده فریدن در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا با وجود تامین بودجه همچنان در پرداخت و آماده سازی معوقات فرهنگیان اعزام به خارج تعلل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین محمدصالحی نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 8 تیر) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر در آزمونی ماندگار به دشمنان و بیگانگان ثابت کردند که همواره پشتیبان و یاور نظام اسلامی هستند و دشمنان شکست خورده همچنان بر طبل تفرقه می‌کوبند و کوس رسوایی خود را در کوچه بازار جهان می زنند.

وی ادامه داد:‌در روزهای سرافرازی ایران عزیز، دشمن قدّار آمریکا فریبکار همانند تربیت ستوران و آیینه داران در محله کوران است. آینده نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه آن در گرو همت ملت سربلند و جوانان غیرتمند و فرهیخته است و هرگز به دشمنان باج نخواهند داد.

نماینده مردم فریدن در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: چرا با وجود تامین بودجه طبق بند (و) تبصره 2 قانون همچنان در پرداخت و آماده سازی معوقات فرهنگیان اعزام به خارج تعلل می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جابجایی چند رأس گاو در کشور برای دامداران گرفتاری اداری شدید پیش آورده و مانند قاچاق اسلحه، مهم و دردسرآفرین شده است، در حالی که برای خروج از کشور دام ها سبک و سنگین افسارگسیخته و کسی جلودار آنها نیست، این موضوع آینده دامداری را پرمخاطره می کند.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار