کد خبر: ۱۷۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
فارس نوشت: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در سه روز آینده بیشینه دما در اهواز ۵۰ و ۵۱ درجه خواهد بود، گفت: در پنج روز آینده در شرق و جنوب‌شرق به ویژه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از امروز تا شنبه ۱۲ تیر در برخی نقاط شمال‌غرب کشور، سواحل خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم. 

وی ادامه داد: امروز در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم و این شرایط جوی از فردا تا اوایل هفته پیش‌رو در شمال‌شرق کشور حاکم است. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در پنج روز آینده در شرق و جنوب‌شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید داریم که در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود. 

اصغری با بیان اینکه در سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: در این مدت روند نسبی کاهش دما بین ۴ تا ۶ درجه در استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود. 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف در بعدازظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۷ و ۲۵ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۵۱ درجه بالای صفر و روزهای جمعه و شنبه با بیشینه دمای ۵۰ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۱۳ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

۲۳۵۲۳۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار