کد خبر: ۱۷۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
صادرات و واردات از سه مرز سیستان و بلوچستان با پاکستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است اما قبل از ورود رانندگان به داخل خاک کشور تست کرونا از آنان گرفته می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه مرز زمینی ایران با پاکستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بر روی مسافران دو سوی مرز تا بهبودی شرایط بسته شده است.

محمد هادی مرعشی در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و به منظور کنترل و مهار این ویروس ترددهای مسافری در سه مرز سیستان و بلوچستان با پاکستان تا اطلاع بعدی بسته شده است.

وی بیان کرد: صادرات و واردات از سه مرز سیستان و بلوچستان با پاکستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است اما قبل از ورود رانندگان به داخل خاک کشور تست کرونا از آنان گرفته می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: صادرات و واردات از مرزهای این استان به پاکستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با یک سری محدودیت‌های کرونایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: امروز حدود ۴۰۰ دستگاه کامیون از مرز میرجاوه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به داخل کشور واردات و صادرات داشته‌اند.

مرعشی اظهارداشت: تنها مرز میلک در شمال سیستان و بلوچستان بسته شده بود آنهم به دلیل اختلاف تجار بود که خود افغانستانی‌ها ورود به ولایت نیمروز ممنوع شده بود که هم‌اینک این مشکل رفع شده و تردد صادرات و واردات از این مرز در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار