کد خبر: ۱۷۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته، با درخواست‌های اعضای این تیم مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر و مهدی علی‌نژاد عصر امروز (چهارشنبه) در اردوی تیم ملی والیبال نشسته حاضر شدند و ضمن بازدید از شرایط شاگردان هادی رضایی، با اعضای این تیم گفت‌وگو کرد.

رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در این بازدید، توضیحاتی درباره شرایط و اردوی این تیم ارائه کرد و خواستار بازنگری در ارقام مربوط به جوایز شد. رضایی به وزیر ورزش و جوانان گفت: والیبال نشسته تنها رشته تیمی کشورمان است که در المپیک و پارالمپیک برای ایران مدال گرفته است.

سپس داود علی‌پوریان کاپیتان تیم ملی اظهار داشت: تمرینات ما از تمرینات ورزشکارانی که به‌صورت انفرادی فعالیت می‌کنند، کمتر نیست. امیدوارم در جوایز بازنگری شود و این یادگاری از شما برای ما بماند.

علی‌پوریان همچنین از سلطانی‌فر درخواست کرد تا در حقوق پرداختی به ورزشکاران، از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان هم بازنگری صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به اعضای تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: شما پیش‌تر حضوری مقتدرانه در پارالمپیک داشتید و همیشه از شما به‌عنوان شانس اول نام برده می‌شد. تلاش کردیم بهترین تدارکات را برای شما فراهم کنیم و یقین داشته باشید همه تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط فراهم شود.

سلطانی‌فر درباره مشکلات مطرح شده در این بازدید خاطرنشان کرد: در زمینه حقوق دریافتی قول می‌دهیم اقدام مؤثری انجام شود. ان‌شاءالله ورزشکاران در توکیو بدرخشند و موجبات شادی را فراهم کنند. با این حال ارقام مربوط به جوایز پیش‌تر تصویب شده است و نمی‌توانم در این باره قولی بدهم.

مسعود سلطانی‌فر , والیبال نشسته ,

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار