کد خبر: ۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
یکه‌زارع:
همكاری‌های خارجی ايران خودرو به صورتی برنامه‌ريزی شده است كه به ارتقای قطعه‌سازان و معرفی برند ايران خودرو به بازارهای جهانی منجر شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي ايران خودرو؛هاشم يكه زارع،‌ مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: برنامه توليد امسال 600 هزار دستگاه تعيين شده و در شش ماه سپري شده از سال جاري با افزايش بيش از 2 برابري در مقايسه با نيمه نخست سال گذشته به 275 هزار دستگاه خودرو رسيده است.
 
وي تاكيد كرد: راه نجات اقتصاد كشور توليد با كيفيت و فناوري بالاست كه امكان صادرات به كشورهاي مختلف را داشته باشد.
 
يكه زارع ؛ خودروسازي را موتور محرك صنايع كشور خواند و گفت: در سال هاي70 فعاليت هاي خوبي در صنعت خودرو صورت گرفته است اما بعد از اين دهه خودروسازي نتوانست به جايگاه واقعي خود دست يابد و رشد مناسبي داشته باشد.
 
‌مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: هدف ما اين است كه با توجه و حمايت مسئولان و دولت مردان خودروسازي ايران را توسعه دهيم و به وضع مطلوبي برسانيم.
 
وي تصريح كرد: بحران توليد را پشت سرگذاشته ايم و با توليد روزانه دوهزار و 400 دستگاه خودروي کامل و بدون كسري ، دغدغه اي در اين زمينه ندارد و هدفمان ارتقا و توسعه محصولات، افزايش كيفيت محصول و خدمات پس از فروش آن و توليد صادرات محور است.
 
يكه زارع مبناي همكاري با شركاي خارجي را كسب منافع مشترك و ارتقاي قطعه سازان داخلي دانست.
 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: