کد خبر: ۱۷۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
امام جمعه ابرکوه:
حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: سپاه ثابت کرده که با تمام قدرت از امنیت، اقتدار و استقلال کشور صیانت می‌کند و حافظ موازین انقلاب اسلامی و تمامیت است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه حجت الاسلام «کاظم بیگی» رئیس حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان با حجت الاسلام سید «ابراهیم حسینی» امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.  

سپاه حافظ موازین انقلاب، مدافع اسلامیت نظام و عامل صدور انقلاب به جهان است

امام جمعه ابرکوه در این دیدار موقعیت سپاه را برای آینده کشور راهبردی توصیف کرد و افزود: سپاه در کشور ثابت کرده که صیانت بخش امنیت، اقتدار و استقلال کشور و حافظ موازین انقلاب و مدافع اسلامیت نظام است و با لحاظ اینکه نقشی کلیدی و بنیادین را در راستای حفظ نظام و انقلاب و تمامیت کشور دارد نشان داده که به فرموده حضرت امام (ره) «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».
 
حجت الاسلام «حسینی» تاکید کرد: مهمترین وظیفه ایجاد بستر مناسب برای دولت انقلابی و فساد ستیز آینده است که امیدوارم به لطف خدا و همت مردم بتواند گره‌های کور ایجاد شده در تار و پود‌های اقتصادی و معیشتی مردم را باز کرده و مبارزه با گرانی و تورم و رکود و مفاسد اداری و دیگر رنج‌های مردم را به سرانجام برساند.
 
سپاه حافظ موازین انقلاب، مدافع اسلامیت نظام و عامل صدور انقلاب به جهان است
 
رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه افزود: گرچه سپاه و بسیج همواره جلودار و پرچمدار نظام ولائی و حافظ و مدافع ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب و عمران و آبادانی کشور بوده، امّا شرایط کنونی ایجاد شده برای کشور ایجاب می‌کند که از این پس در پرتو استقرار دولت تحول بخش انقلابی و حزب الهی، سپاه پرچمدار حرکت به سمت قله موعود و تمدن نوین اسلامی و تسریع در اجرائی شدن گام دم انقلاب باشد.
 
وی ادامه داد: در این راستا شما باید تلاش خود را در جهت تغذیه معنوی و سیاسی و رشد شخصیت انقلابی نسل جوان و بسیجی مضاعف کنید و به مصداق فرموده حضرت امام (ره) که فرمود: امیدوارم یزد نمونه‌ای باشد برای دیگر استان‌ها در جهت نیل به اهداف و عمل به فرامین مقام عظمای، ولی امر، استان یزد را سرآمد دیگر استان‌ها کنید.
 
سپاه حافظ موازین انقلاب، مدافع اسلامیت نظام و عامل صدور انقلاب به جهان است
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار