کد خبر: ۱۷۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
پیشکسوت فوتبال گفت: خیلی ها گروه ایران را گروه آسان و ساده ای فرض کرده اند و بر این باور هستند که کره جنوبی حریف اصلی ما محسوب می شود.

بهروز سلطانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط فنی خوب حاکم بر تیم ملی عنوان کرد: تیم ما از نظر فنی یکی از بهترین تیم های ملی در دهه های اخیر است و در صورتی که حواشی در این تیم ورود پیدا نکند به موفقیت این تیم بسیار خوشبین هستم.

او در ادامه در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما مهره های خوب و مستعدی را در تیم ملی داریم. تیم از خط دروازه گرفته تا نوک حمله بهترین ها را در اختیار دارد و با حمایت مدیران ورزشی، پیشکسوتان و رسانه ها می توانیم بار دیگر به جام جهانی صعود کرده و افتخار دیگری را برای فوتبال کشورمان رقم بزنیم. این تیم از نظر فوتبالی شراط آرمانی دارد و نفرات باتجربه و باانگیزه مجموعه تیم ملی را تشکیل داده اند و با هدایت خوب کادر فنی دیدیم که در شرایطی که اما و اگرهای زیادی در بازی های منامه داشتیم، با بهترین شرایط به مرحله بعد صعود کردیم و این توان را داریم که در مرحله بعدی هم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد قرعه کشی اخیر و حریفان ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به خبرنگار  برنا گفت: خیلی ها گروه ایران را گروه آسان و ساده ای فرض کرده اند و بر این باور هستند که کره جنوبی حریف اصلی ما محسوب می شود. در صورتی که به نظر من این تفکر، یک تفکر اشتباه است. شما ببینید تیم هایی مثل عراق و لبنان دست به تغییر و تحولاتی روی نیمکت هدایت  خود زده اند و در تلاش برای تقویت خود هستند. این در حالی است که کشورهای عربی معمولا برابر ایران و فوتبال ما از انگیزه های ویژه ای برخوردار هستند و این موضوع کار ما را در تقابل با این تیم ها سخت می کند. در چنین شرایطی نباید حریفان مان را به هیچ وجه دست کم بگیریم و با تلاش بیشتر برای صعود تلاش کنیم.

دروازه بان سال های دور تیم ملی ایران ضمن تمجید از عملکرد کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: کادر فنی ما در بحرین نتایج خوبی را کسب کرد و پرونده قابل قبولی را از خود به جای گذاشت. به نظرم ادامه همکاری فدراسیون با اسکوچیچ و همکارانش برای مرحله بعدی بازی های انتخابی جام جهانی اتفاق خوبی بود. با توجه به نتایج خوب این کادر و زمان اندکی که برای حضور در مرحله بعدی پیش روی مان است، ایجاب می کرد که با این کادر فنی کارمان را ادامه دهیم. در چنین شرایطی من بر این باور هستم اگر تغییر و تحولی در کادر فنی ایجاد می شد نه تنها کمکی به تیم ملی ایران نمی کرد، بلکه باعث می شد شیزازه تیم از هم پاشیده شود. اسکوچیچ و همکارانش در این مدت شناخت خوبی را از تیم ملی و بازیکنان ما دارد و اگر قرار بود این کادر عوض شود با توجه به زمان کم، ممکن بود در این زمینه با مشکل روبرو شویم. 4

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار