کد خبر: ۱۷۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی دهه ولایت شهرری گفت: ویژه برنامه‌های دهه ولایت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه ولایت شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: غدیر بزرگترین عید مسلمانان است و بزرگداشت این روز و دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر توسط مسؤولان و نهادهای مردمی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: در همین راستا به منظور هماهنگی وهم افزایی تشکل‌های مردمی، جلسه ستاد مردمی با حضور تعدادی از فعالان شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی درآستان امامزاده عبدالله برگزارشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری افزود: در دهه ولایت امسال هم با تجربه سال گذشته برنامه‌ها و جشن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و هدف از این نشست اعلام رویکردها و همچنین استفاده از تجربیات مراکز مردمی می‌باشد.

حجت الاسلام کنگرلو در ادامه تصریح کرد: با ایجاد شبکه‌های مختلف در مساجد جهادی و تشکل‌های دینی باید مراسم و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در طول سال داشته باشیم.  

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این ایام بیان کرد: جشن‌های خیابانی سیار با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ترویج جشن‌های خانگی، ترویج فرهنگ قربانی کردن در روز عید قربان، اطعام غدیر، طرح نان علوی، تهیه و تو‌زیع بسته‌های معیشتی، مسابقات فرهنگی از خطبه غدیر و نورافشانی مهمترین برنامه‌های قابل اجرا در دهه ولایت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری ادامه داد: فراخوان مقاله، توزیع اقلام فرهنگی، اجرای نمایش واقعه غدیر، برپایی نشست‌های پرسش و پاسخ شبهات غدیر، چارپایه خوانی غدیر، اجتماع پرچمداران غدیر و برپایی جشن در فضای باز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام با همراهی هیات‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کنگرلو در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه مقررشد این ستاد به طور سالیانه تشکیل و برنامه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار