کد خبر: ۱۷۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶
مارکو وراتی هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره بازی تیمش برابر تیم ملی انگلیس در فینال جام ملت‌های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مارکو وراتی، هافبک تیم ملی ایتالیا در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال جام ملت‌های اروپا درباره پنالتی گرفته شده برای حریفشان در بازی با دانمارک بیان کرد: این یک پنالتی سخاوتمندانه بود، اما این بخشی از تصویر فوتبال است. انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشت و آن‌ها برای اولین بار به فینال رسیده اند و این گویای همه چیز است.

او افزود: تیم ملی انگلیس فقط یک گل دریافت کرد و بنابراین تیمی بسیار مستحکم و با بازیکنان آماده و شرایطی متعادل است. آن‌ها شایسته صعود به فینال بودند و حالا همه چیز در فینال معلوم می‌شود و من فکر می‌کنم یک فینال حماسی در انتظار همه باشد.

وراتی خاطرنشان کرد: انگلیس تیم بسیار فیزیکی است و البته بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارد. ما با یک تیم بسیار سرسخت رو به رو خواهیم شد که در خانه بازی خواهد کرد و فضای ورزشگاه را به خوبی می‌شناسد. ما در ۳۳ مسابقه شکست نخورده ایم و این آمار مهم بوده و گویای کار بزرگ روبرتو مانچینی است. گاهی اوقات ممکن است یک نفر بگوید سرمربیان خیلی مهم نیستند، اما برای ما حضور مانچینی قدرتی مضاعف بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار