کد خبر: ۱۷۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از داور بازی تیمش با تراکتور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست تیمش مقابل تراکتور، در نشست خبری اظهار داشت: اشکان خورشیدی در بازی رفت مقابل تراکتور صحنه گل ما را خطا گرفت و تا امروز هیچ کسی روی کره زمین متوجه نشده این صحنه چگونه خطا اعلام شده است.

او افزود: در بازی برگشت هم داور انواع اشتباهات را برای به هم ریختن تیم ما انجام داد. اخراج عاشوری، ادبیات زشت علیه عاشوری، رفتار پرخاشگرانه، وقت اضافه زیاد اعلام کردن و دروغ گفتن تنها نمونه‌ای از کارهای داور بود.

الهویی ادامه داد: داور ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد اما ۶ دقیقه گرفت. زمانی که علت این موضوع را از داور پرسیدیم، به دروغ گفت تراکتور ۳ تعویض انجام داده در صورتی که این تیم تنها یک تعویض انجام داده بود. با وجود اینکه حق ما شکست نبود، به تراکتور تبریک می‌گوییم.

مربی گل گهر ادامه داد: داور زحمت کشید و تمام اعضای کادر فنی گل گهر را اخراج کرد. من را هم محروم کنید تا بدون کادر فنی به مصاف حریفان برویم. این عدالت نیست. داوران حتی شجاعت معذرت خواهی را هم ندارند. چرا زمان اشتباه برای استقلال و پرسپولیس، داور بازی در تمام رسانه‌ها ۱۰ بار عذرخواهی می‌کند؟ چرا برای گل گهر و تراکتور اینگونه نیست؟

او اضافه کرد: اگر کمیته داوران فردا قلعه نویی را دعوت نکند و موضوع را توضیح ندهد، یعنی پشت اشتباه داوران است. مربی تیمی به کمک داور مقابل چشمان داور فحاشی می‌کند و داور کارت قرمز نمی‌دهد، اما تمامی اعضای کادر فنی ما کارت قرمز می‌گیرند. تبعیض و بی عدالتی یک روز باید تمام شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار