کد خبر: ۱۷۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از خودم گلایه دارم که چرا به داوری ۳ بار سلام کردم که حتی جواب سلامم را هم نداد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست سنگین تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: ابتدا به نویدکیا و تیم بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم و از باشگاه سپاهان بابت میهمان نوازی شان تشکر می‌کنم.

پورموسوی در ادامه گفت‌: باید از خودم گلایه کنم که چرا قبل از بازی ۳ بار به داوری سلام کردم که حتی جواب سلامم را هم نداد. داوری با این همه اشتباه، جایگاهی در فوتبال ایران ندارد. داور مسابقه اشتباهات زیادی برای ما و سپاهان داشت. البته اشتباهات داور در نتیجه تاثیر گذار نبود و ما باخت خودمان را گردن داور نمی‌اندازیم، اما از خودم گلایه دارم که دیگر به هیچ داوری سلام نکنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره بازی تیمش برابر سپاهان گفت: توانایی سپاهان را در بازی مقابل ما دیدید. تیم ما ۳ بازیکن اصلی اش یعنی محمد اهل شاخه، رحیم زهیوی و مهدی زبیدی را در اواسط فصل از دست داد. قبل از این بازی هم ۳ بازیکن مان را از دست دادیم. حامد فلاح زاده که دروازه بان شماره یک تیم است، ۴ اخطاره شد و طالب ریکانی، بازیکن موثر ما به همراه حسن بیت سعید دچار مصدومیت شد.

او افزود: مقابل سپاهان ۶ بازیکن ۲۱ سال را به زمین فرستادیم و با افتخار شکست را می‌پذیریم. با هر شرایطی ما در لیگ برتر می‌مانیم و دنبال آینده سازی هستیم. اکنون موقعیت خوبی است که ما به بازیکنان جوان میدان بدهیم. امروز ما از نظر فنی نباختیم و به لحاظ امتیازی باختیم. در نیمه دوم ما سراسر حمله بودیم و با کمال احترام با تیم سپاهان، بازیکنان ما هیچ هراسی نداشتند و گل هم زدند.

پورموسوی گفت: فکر می‌کنم روی گل سوم تمرکز بازیکنان ما از دست رفت و اختلاف زیاد شد. شکست را می‌پذیریم، اما بازیکنان ما در نیمه دوم بازی قشنگی ارائه کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار