کد خبر: ۱۷۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: ریشه تمامی مسائل اجتماعی و فردی در خانواده است، ما اگر بتوانیم در جامعه خانواده‌ای مستحکم داشته باشیم کمترین آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه خواهیم داشت و به همین منظور در اسلام بسیار بر آن تاکید شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری دوشنبه‌شب در همایش بزرگ حجاب و عفافا و تجمع مدافعان حریم خانواده که با حضور معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در پارک آی‌تی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات خبیثانه رضاخان ملعون در بحث کشف حجاب انجام داد و مردم ایران توانستند مقابله کنند و امروز بزرگترین افتخار یک بانوی ایران رعایت حجاب اسلامی است و با رعایت کامل حجاب در کارهای جامعه و اجتماعی هم حضور پررنگی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: حجاب و عفاف از شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه ما بحساب می‌آید، حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به عنوان پوشش درونی ویژه خواهران و برادران است و امروز این دو، لازم و ملزوم همدیگر هستند.

وی تصریح کرد: اسلام هم برای مردان و هم برای زنان در زمینه رعایت حدود اخلاقی برنامه دارد و عفاف را برای برادران بیان کرده است.

عسکری تصریح کرد: دشمنان جنگ نرم را برای سست کردن بنیان خانواده که به عنوان مستحکم‌ترین نهاد اجتماعی در اسلام به آن نگاه می‌شود شروع کرده است که بنیان‌های خانواده را سست کند تا تقوا و ایمان را در آن جامعه تنزل ببخشد.

وی افزود: ریشه تمامی مسائل اجتماعی و فردی در خانواده است، ما اگر بتوانیم در جامعه خانواده‌ای مستحکم داشته باشیم کمترین آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه خواهیم داشت و به همین منظور در اسلام بسیار بر آن تاکید شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در پایان گفت: حجاب در اولین گام امنیت جانی و روانی برای فرد دارد و امروز در جوامع غربی که به حدود و قواعد اخلاقی پایبند نیستند چه ناامنی‌هایی به وجود آمده است و خلاءهای معنوی باعث شده که گرایشات زیادی به سمت اصول و اخلاقیات اسلامی باشد.

انتهای پیام/2330/70

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار