کد خبر: ۱۷۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳
در هفته سی و سوم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال چوکا تالش مقابل میهمان خود قشقایی شیراز رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و یک هفته زودتر از اتمام مسابقات لیگ یک به دسته دو فوتبال ایران سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته سی و سوم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال چوکا تالش مقابل میهمان خود قشقایی شیراز رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و یک هفته زودتر از اتمام مسابقات لیگ یک به دسته دو فوتبال ایران سقوط کرد. 

فرشاد پیوس برای این دیدار حساس در ترکیب چوکا از آیدین قویدل، کنعان طاهر نژاد، امیرحسین صالحی، یامین فلاح، پرهام جوادی، ایمان شوریابی، سعید خردمند، حسین پاپی، علی مصطفایی، علی امیری، و مهدی محمد یاری استفاده کرده بود. 

گل اول تیم چوکا را در این دیدار پرهام جوادی به ثمر رساند ولی چوکایی‌ها نتوانستند از سه امتیاز ارزشمند خود محافظت کنند و پس از آن دو گل دریافت کردند که باعث شد یک هفته مانده به پایان لیگ دسته یک به فراموشخانه لیگ دو سقوط کنند. 

متاسفانه فصل گذشته نیز به دلیل سوء مدیریت‌های انجام گرفته در سال گذشته شاهد سقوط سپیدرود به لیگ دو بودیم که با تمام تلاش‌هایی که بازیکنان و کادر فنی این تیم انجام داد نتوانست مجدد به لیگ دو برگردد، چوکا تالش هم با پیشینه فوتبالی فراوان بیش از بیست سال طول کشید تا بتواند با تلاش‌های فراوان فرشاد پیوس به لیگ یک بازگردد که متاسفانه مجدد به لیگ دو بازگشت. 

علاوه بر مشکلات مالی و نداشتن ثبات مدیریتی، نداشتن ورزشگاه استاندارد نیز ازجمله دلایل سقوط چوکا پرهوادار بود و آن‌ها نتوانستند به دلیل استاندارد نبودن استادیوم خانگی‌شان در شهر تالش میزبان حریفان‌شان باند و تمام دیدار‌های خانگی را در رشت میزبانی کردند. 

امشب خیلی‌ها با سقوط چوکا اشک ریختند، تقصیر نه از کادر فنی است و نه از بازیکنان، آن‌ها نیاز به ثبات دارند، برای معیشت نیاز به دستمزد دارند و وقتی پول نباشد نمی‌توان انتظار داشت. 

فاجعه فوتبال گیلان فراتر از سقوط چوکا تالش است و احتمال سقوط شهرداری آستارا، بهترین تیم نیم فصل اول لیگ دسته یک نیز بود تیمی که در نیم فصل دوم فقط ۷ امتیاز کسب کرده بود، اما آستارایی‌ها برای بقا، این هفته پیروز شدند تا از سقوط فرار کنند. 

به گزارش فارس، هفته آینده چوکا تالش در یک دیدار تشریفاتی آخرین حضور خود در لیگ آزادگان را تجربه خواهد کرد و در شهر سیرجان به مصاف آرمان گهر می‌رود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار