کد خبر: ۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰
دفتر وامها، مجامع و موسسات بین المللی،سازمان سرمایه گذاری اعلام کرد: دهمین دوره اعطای جایزه بانک توسعه اسلامی برای مشارکت بانوان در مدیریت منابع آب اعطا می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران؛دفتر وامها، مجامع و موسسات بین‌المللی، بانک توسعه اسلامی در نظر دارد، به منظور شناسائی بانوان محقق و کارآفرین در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی در کشورهای عضو و تشویق آنها برای افزایش مشارکت و نوآوری، جایزه نقدی به مبلغ 50 هزار دلار و نشان افتخار و گواهینامه برای اشخاص حقیقی و جایزه‌ای معادل 100 هزار دلار برای موسسات و نهادهای برتر در زمینه مشارکت بانوان اعطا نماید.
 
این گزارش می‌افزاید: با توجه به مسائل زیست محیطی فعلی در جهان و عدم دسترسی بسیاری از کشورهای فقیر به منابع آب سالم و کافی، موضوع جایزه سال‌جاری مشارکت زنان در مدیریت منابع آب تعیین شده است که با توجه به نوآوری ایجاد شده توسط زنان در مدیریت بهینه مصرف آب و اثرات آن بر بهبود منابع آبی سالم و بهداشتی برای کشورهای عضو، نسبت به بررسی داوطلبان و تعیین برنده نهایی از سوی کمیته منتخب بانک اقدام می‌نماید.
 
رقابت داوطبان در دو بخش شامل رقابتهای انفرادی و همچنین بین موسسات معتبر و تخصصی در حوزه مدیریت منابع آب صورت می‌گیرد.
 
در‌سالهای قبل نیز خانم سعیده قدس، مدیر موسسه محک و همچنین خانم سیده فاطمه مقیمی مشاور بانوان کارآفرین اتاق بازرگانی ایران برنده جایزه بانک در زمینه نقش زنان در توسعه شده‌اند.
 
داوطلبان باید گزارش کامل از تحقیقات و پروژه‌های انجام شده به همراه مستندات شامل عکس و فیلم، مقالات، تقدیر نامه ها،بروشور و کاتالوگ ها و کلیه مدارک و اطلاعات خود را که به تایید حداقل دو نفر از مدیران ارشد کشوری و تحقیقاتی و علمی رسیده باشد  به همراه فرم تکمیل شده و جزییات فعالیتهای فعلی محقق و تصویر مقالات درج شده در نشریات بین المللی، حداکثر تا تاریخ 30 نوامبر  سالجاری (9 آذر ماه ) به کمیته جایزه بانک توسعه اسلامی به آدرس ایمیل prizeforwomen@isdb.org ارسال و یا به همراه کتابها و مقالات به آدرس بانک توسعه اسلامی ارسال نمایند.
 
بر پایه این گزارش ، همچنین داوطلبان می‌توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر به سایتهای www.isdb.org ‌و یا  WWW.IRTI.ORG مراجعه یا با شماره تلفن 6466787-12-00966  تماس حاصل نمایند.  نتایج نهایی  رقابت بین 56 کشور عضو، در آوریل سال 2015 اعلام خواهد شد.
 
متقاضیان (موسسه یا واحد پژوهشی و تحقیقاتی از بخشهای خصوصی، دولتی، منطقه‌ای و بین‌المللی) می‌توانند نسبت به ارسال تحقیقات برتر در این زمینه به بانک توسعه اسلامی اقدام نمایند.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، مدیریت ، آب
نام:
ایمیل:
* نظر: