کد خبر: ۱۷۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دیدار دربی استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حلالی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی سرخابی ها در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: هواداران پرسپولیس و استقلال لحظه شماری می‌کنند این دیدار آغاز شود. همیشه یک هفته قبل از دربی پایتخت همه بازیکنان و مربیان تحت تاثیر این رقابت هستند و در صورت برد یا باخت نیز تا چند هفته همه هواداران از این بازی صحبت می‌کنند. من ۱۳ بار در دربی بازی کرده ام؛ هرگونه حرکت و رفتار زشت یا زیبایی در تاریخچه این دیدارها ثبت می‌شود.

او بیان کرد: بازی پرسپولیس و استقلال در خیلی از مناطق آسیا پخش می‌شود. بازیکنان و مربیان باید رفتاری در شان نام تیم خود در این بازی داشته باشند؛ متاسفانه در روز‌های اخیر تنشی بین ۲ تیم ایجاد شده است و من این اتفاق را ناخوشایند می‌دانم. افرادی خارج از این ۲ تیم این  حواشی را  ایجاد می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس و استقلال نباید به حواشی اخیر توجه کنند تا یک بازی زیبا از ۲ تیم شاهد باشیم.

حلالی گفت: مربیان باید در بازی دربی به بازیکنان توصیه کنند که آرامش خود را حفظ کنند. هر تیمی که با آرامش بازی کند در دربی موفق می‌شود. من در دربی سال ۱۳۷۸ در دقیقه ۲۵ بازی اخراج شدم و معتقدم استرس زیاد باعث این اتفاق شد؛ بازیکنان نباید دچار استرس شوند.

او خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس  با پیروزی مقابل استقلال امسال در لیگ برتر فوتبال و جام حذفی قهرمان شود تا دل هواداران را شاد کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار