کد خبر: ۱۷۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
مدیرعامل باشگاه فجر شهیدسپاسی شیراز گفت: خوشحالی قهرمانی و صعود تمام شده، اگر می خواهیم درلیگ برتر شرایط خوبی داشته باشیم همه مسئولان باید کمک کنند.

رسول فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ادامه همکاری با علی اصغرکلانتری به عنوان سرمربی فجرسپاسی در لیگ برتر اظهار داشت: براساس جلساتی که با اعضای هیأت مدیره، سرداربوعلی (فرمانده سپاهان فجر استان فارس) و همچنین خود علی‌اصغر کلانتری داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که در لیگ برتر هم با همین سرمربی به کارمان ادامه بدهیم. او انسانی اخلاق‌مدار، سالم و با دانش بسیار بالا است. مأموریت سخت را انجام داده و تیم را به لیگ برتر آورده است. از او شناخت کافی دارم و ان‌شاالله با هدایت او در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم. 

وی تصریح کرد:‌ ان‌شاالله تا چند روز آینده با تمام بازیکنان و اعضای تیم تسویه حساب می‌کنیم. سربازی تعدادی از بازیکنان تمام شده و باید با آنها صحبت کنیم. همچنین قصد داریم براساس لیستی که سرمربی به زودی ارائه می‌کند تیم را تقویت و آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کنیم. سعی می کنیم در پست‌های مختلف بازیکن سرباز بگیریم و اگر کلانتری نیاز داشته باشد تعدادی بازیکن غیر سرباز هم به تیم اضافه شوند با آنها وارد مذاکره می‌شویم. می‌دانیم چه تعداد بازیکن در آینده سرباز می‌شوند و این مساله را هم به نیروهای مسلح و هم به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم. سرمربی ما به هر کدام از آنها احتیاج داشت برای جذب‌شان اقدام می‌کنیم. هدف‌مان حفظ اسکلت و در کنار آن، تقویت تیم برای فصل جدید لیگ برتر است.

مدیرعامل باشگاه فجر شهیدسپاسی در مورد حفظ سهمیه لیگ برتری عنوان کرد: مسئولین استانی و شهری مانند شهرداری، شورای شهر، استانداری و... باید به ما کمک کنند. فوتبال رحم ندارد. برای این تیم زحمت زیادی کشیده شده و اگر بخواهیم خوشحالی مردم پایدار بماند همه باید پای کار بیایند. در این صورت می‌توانیم در لیگ برتر تیم خوبی داشته باشیم، راه‌مان را ادامه بدهیم و نتایجی در خور شأن نام شهید سپاسی و مردم شیراز کسب کنیم. مسئولین باید به ما کمک کنند تا نتایج و رتبه خوبی در لیگ برتر به دست بیاوریم. خوشحالی قهرمانی و صعود تمام شده، از این به بعد مطمئن باشید اگر به ما کمک نکنند تیم به مشکل می‌خورد.

فلاح در مورد اینکه آیا برای تقویت تیم حاضر به خریدهای گران‌قیمت هستند، گفت: ما تیم سازنده‌ای هستیم و راه و روش خودمان را می‌رویم. نه اسیر قراردادهای سنگین می‌شویم و نه در جهت تضعیف تیم حرکت می‌کنیم. خودمان منتقد ریخت و پاش و هدر دادن بیت‌المال هستیم. اگر بازیکنی شایسته چنین مبالغی باشد حلال است اما اگر بازار کاذبی به وجود بیاید فوتبال ما از بین می‌رود. ما اخلاق‌مدار هستیم و این مسئله را در زمینه مالی هم رعایت می‌کنیم. در لیگ یک هم تیم‌هایی بودند که چندین برابر ما هزینه کردند اما به لیگ برتر نرسیدند.

وی افزود: اگر بخواهیم در لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشیم مسئولین باید کمک کنند. نمی‌خواهیم تیم آسانسور شود و در پایان فصل دوباره به لیگ یک برگردد. هدف‌مان این است تیمی آبرومند، شاداب و جوان را راهی مسابقات این فصل لیگ برتر و با کسب نتایج خوب مردم و هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار