کد خبر: ۱۷۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۳
پیشکسوت استقلال گفت: الان هرچه هم انتقاد کنیم فایده ندارد چون با حرف ما تغییری ایجاد نمی شود فقط منتظریم که روزهای خوب برای استقلال از راه برسند.

منصور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورشی خبرگزاری برنا درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: متاسفانه استقلال روزهای خوبی را سپری نمی کند. اگر تیم توانسته بود قهرمان جام حذفی شود اوضاع بهتر می شد اما متاسفانه این قهرمانی از دست رفت و استقلال سال را با ناکامی به پایان رساند. برای هواداران استقلال بعد از این همه سال کسب یک جام از هر چیزی مهم تر بود. این توجیه که ما سهمیه آسیایی کسب کرده ایم برای هواداران خوشایند نیست و آنها فقط قهرمانی می خواهند.

او با اشاره به دیدار فینال جام حذفی افزود: استقلال در مقابل فولاد بسیار ضعیف عمل کرد. انگار بازیکنان نمی دانستند اینجا فینال جام حذفی است. استقلال در طول ۱۲۰ دقیقه نتوانست یک بازیسازی درست انجام دهد اما فولادی ها با انگیزه زیادی به میدان آمده بودند و با تمام وجود بازی کردند.استقلال در آن بازی نتوانست به عنوان یک مدعی خودش را نشان دهد و در ضربات پنالتی هم بازیکنان نتوانستند با تمرکز بالایی ضربات را بزنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: الان چند سال است که استقلال جام نگرفته و این تیم باید دگرگون شود و تغییرات قابل توجهی داشته باشد. اگر روند همینطور پیش برود، بازهم نمی‌توانیم از استقلال موفقیتی ببینیم. درواقع استقلال به خانه تکانی نیاز دارد.

پیشکسوت استقلال درباره فصل نقل و انتقالات افزود: استقلال برای یک نقل و انتقالات خوب نیاز به مدیریت خوب و کارآمد دارد. الان هرچه هم انتقاد کنیم فایده ندارد چون با حرف ما تغییری ایجاد نمی شود فقط منتظریم که روزهای خوب برای استقلال از راه برسند.

منصوری درباره وضعیت گلرهای استقلال گفت: امسال هم حسینی و هم مظاهری عملکرد خوبی در استقلال داشتند. قبلا هم بارها گفته بودم که استقلال به دو دروازه بان سطح بالا نیاز دارد. به نظر من باید هردوی این گلرها در استقلال بمانند و هیچکدام جدا نشوند. 3

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار