کد خبر: ۱۷۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

به گزارش شفاف، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فصل جدید لالیگای اسپانیا را شب گذشته (شنبه) با برتری 4 بر یک خارج از خانه مقابل آلاوس آغاز کردند، پس از این بازی گفت: نیمه اول چه با توپ و چه بی‌توپ خیلی کُند بودیم و می‌توانستیم بهتر باشیم. نیمه دوم اما بهتر بودیم و با کیفیت و قدرت بیشتری ظاهر شدیم.

وی همچنین در تمجید از مهاجم فرانسوی‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند، اظهار داشت: گل اول بنزما گره بازی را باز کرد و باعث شد تا ما فضای بیشتری برای استفاده از کیفیت تیمی‌مان داشته باشیم. اینکه بنزما را فقط یک مهاجم بدانیم کم‌فروشی است. او یک بازیکن کامل است. کریم همچنین شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. در مقایسه با بنزمایی که 6 سال پیش می‌شناختم، باید بگویم او حالا بازیکن کامل‌تری شده و شخصیت بهتری پیدا کرده است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره استفاده از دو ستاره دیگر تیمش یعنی ادن اِزار و گرت بیل در کنار بنزما خاطرنشان کرد: اِزار بازی کاملی را از خود به نمایش گذاشت. برای ادن و بیل یافتن فضا بین خطوط در نیمه اول سخت بود، چون آلاوس در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما هم در میانه میدان گرفتار بودیم. به نظرم تمامی بازیکنان عالی کار کردند. گرت در ادامه بهتر خواهد شد، چون هنوز در شرایط ایده‌آلی نیست، درست مثل سایر بازیکنان. تمامی بازیکنان ما می‌توانند بهتر شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار