کد خبر: ۱۷۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
منابع خبری روز شنبه گزارش دادند، اسرائیل در پی امضای قانونی از سوی رییس جمهور لهستان که بر اساس آن بازماندگان هولوکاست قادر نیستند برخی املاک در لهستان را تصرف کنند، کاردار خود را از ورشو فراخواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: منابع خبری روز شنبه گزارش دادند، اسرائیل در پی امضای قانونی از سوی رییس جمهور لهستان که بر اساس آن بازماندگان هولوکاست قادر نیستند برخی املاک در لهستان را تصرف کنند، کاردار خود را از ورشو فراخواند.

به گزارش روسیا الیوم، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، آندره دودا رییس جمهور لهستان روز شنبه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن بازماندگان هولوکاست قادر نیستند، برخی املاک در لهستان را تصرف کنند.

بر اساس این گزارش، یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پی این اقدام کاردار این رژیم در ورشو را تا اطلاع ثانوی برای مشورت به تل آویو فراخوانده است.

قانونی که به امضای رییس جمهور لهستان رسید و پیش تر در پارلمان این کشور به تصویب رسیده بود، اصلاحیه قانونی است که پس از ۳۰ سال مانع از تصرف املاک در لهستان از سوی صهیونیست‌ها به بهانه هولوکاست می‌شود.

پیش تر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از تصویب قانونی در لهستان که بازگرداندن اموال خانواده‌های مدعی هولوکاست را متوقف و همچنین یک ایستگاه خبری با سرمایه‌گذاری آمریکا را در آن کشور دچار مشکل می‌سازد، به شدت ابراز نگرانی کرد.

وی گفته بود: ما عمیقا نگران هستیم که پارلمان لهستان قانونی را تصویب کرد که روند بازگرداندن املاک و دارایی‌های بازماندگان هولوکاست و خانواده های آنها و سایر یهودیان و غیر یهودیان را که در دوره لهستان کمونیست مصادره شده است، به شدت محدود می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار