کد خبر: ۱۷۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
گروه استان‌ها-رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت:براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا ورود به اردبیل ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، سرهنگ سید محمد صفوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌با توجه به وضعیت فوق بحرانی اردبیل از لحاظ شیوع کرونا اعمال محدودیت‌ها در استان جدی‌تر می‌شود و از ورود پلاک‌های  غیربومی و خروج از اردبیل با پلاک بومی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی افزود:  این اقدام  از 12 ظهر امروز اجرایی می‌شود و در این زمینه رانندگان متخلف ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان جریمه خواهند شد که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد:  درصدد هستیم با اعمال محدودیت‌ها برای حل مشکلات موجود اقدامات مناسبی انجام داده و با همکاری همدیگر ریشه این ویروس منحوس را از کشورمان قطع کنیم.

صفوی تصریح کرد: پلیس راه برای اقدامات لازم و کنترل در خصوص ممنوعیت تردد در 6 نقطه مستقر شده و نظاره گر جاده‌های استان است که تفاوت این طرح با طرح‌های قبلی این است که در صورت تخلف دوباره و توجه نکردن به ممنوعیت تردد بعد از یک ماه جریمه دو برابر خواهد شد.

وی افزود:از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود در راستای رسیدن به وضعیت متعادل با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند و با سعی و اهتمام جدی تا رسیدن به وضعیت مناسب ما را رهنمون شوند تا محدودیت‌ها مجدداً برداشته شود.

انتهای‌پیام/131/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار