کد خبر: ۱۷۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
سرپرست شهرداری تبریز، با اشاره به تعطیلی سراسری پنج روزه، تاکید کرد که این تعطیلی، وقفه‌ای در برنامه‌های خدماتی و پاکسازی شهر ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مظفر سلیمانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: مطابق وظایف و تکالیفی که شهرداری در تصمیمات ستاد مقابله با کرونا عهده‌دار شده‌، حوزه‌های اداری، مراجعه‌های حضوری، برنامه‌های تجمعی، مراکز عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها و سایر برنامه‌ها و مراکزی که احتمال ویروس گسترش در آن‌ها مطرح باشد، تعطیل است.

وی در عین حال تاکید کرد: برنامه‌های خدمات شهری، طبیعتاً تعطیل‌بردار نیست و همکاران خدماتی بنده در بخش‌های مختلف تنظیف و فضای سبز، مطابق شیفت‌بندی و با رعایت توصیه‌های بهداشتی، در سطح شهر حضور فعال دارند.

سرپرست شهرداری تبریز، افزود: با توجه به حضور گروه‌ها و دستجات عزاداری و توزیع نذورات در طول شبانه‌روز، فعالیت نیروهای تنطیف و پاکبانان، شدت گرفته و این عزیزان، پس از پایان دستجات، تا پاسی از شب، فعال هستند.

سلیمانی با اشاره به احتمال تغییرات جوی و بارش باران در روزهای آتی، گفت: تجمع زباله‌ها و ظروف یکبار مصرف در آبروها و جوب‌ها، قطعاً می‌تواند مشکل‌ساز باشد و ترافیک شبانه را شدت ببخشد.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری هیئات و دستجات، خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم ماسک‌ها و ظروف یکبار مصرف، مدیریت نذورات و همچنین تذکر بانیان و مدیران هیئت‌ها، می تواند نقش موثر در تسریع برنامه‌های خدماتی داشته باشد.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، تعطیلی سراسری از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شده‌است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار