کد خبر: ۱۷۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲
پیشکسوت باشکاه پرسپولیس تهران گفت: باید برای پرداختی‌های پرسپولیس بین بازیکنان اصلی به نوعی تعادل و بالانس وجود داشته باشد تا در ادامه از هرگونه حاشیه جلوگیری شود.

پایان رافت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس باید در این برهه با هوشیاری بالا در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا کند و با بهترین خریدها خود را برای یک فصل موفق دیگر آماده سازد.

او افزود: در این مسیر برخی از باشگاه ها با رقم های نجومی و غیرمعقول به قول معروف بازار نقل و انتقالات را خراب کرده اند به گونه ای که باشگاهی مثل پرسپولیس زورشان نمی رسد که در این زمینه با آنها رقابت کند و این موضوع کار را برای مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سخت خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در وهله اول باید به فکر حفظ مهره های خود و تمدید با نفرات اصلی اش باشد و در مرحله بعدی طبق درخواست و نیاز کادر فنی تیم را برای حضور پرقدرت در فصل پیش رو تقویت کند؛ موضوعی که تحقق آن می تواند پرسپولیس را برای رسیدن به اهدافش آماده و مهیا سازد. خیلی از بچه های تیم که جزو نفرات شاخص نیز محسوب می شوند علاقه به ادامه همکاری با باشگاه دارند و باید تکلیف این نفرات زودتر روشن شود.

رافت درمورد ماجرای احمد نورالهی و جدایی اش از پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: احمد از جمله بهترین ها و مهره های تاثیرگذار پرسپولیس بود و سهم ویژه ای در موفقیت تیم در سال های اخیر داشت. در تاثیرگذاری احمد در پرسپولیس هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد اما به هرحال باید برای پرداختی های پرسپولیس بین بازیکنان اصلی به نوعی تعادل و بالانس وجود داشته باشد تا در ادامه از هرگونه حاشیه جلوگیری شود. از آن طرف هم حق طبیعی احمد و دیگر بازیکنان سرشناس پرسپولیس است که بخواهند برای پیشرفت شان به پیشنهادهای خوب پاسخ مثبت بدهند.

پیشکسوت سرخ‌ها درخصوص وضعیت شهریار مغانلو تصریح کرد: شهریار بازیکنی بود که از پیکان به پرتغال رفت اما شرایطش به گونه ای نبود که عملکردش به چشم بیاید اما در مدت کوتاهی که در پرسپولیس حضور داشت احیا شد. به نظر من شهریار در دیگر تیم های ایران شرایط پرسپولیس را نخواهد داشت و بهتر است اگر شرایط حضورش در پرسپولیس فراهم نیست به پرتغال برگردد. او در پرسپولیس به پختگی خوبی رسیده و در چنین شرایطی راحت می تواند در لیگ پرتغال بدرخشد.

رافت در خاتمه اظهار داشت: با تمام این تفاسیر پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده که قائم و وابسته به فرد نیست. در این سال ها ستاره ها و نفرات زیادی از پرسپولیس جدا شده اند اما مسیر موفقیت این تیم ادامه داشته است و جدایی بازیکنان ولو بازیکنان اصلی و شاخص نتوانسته موفقیت پرسپولیس را تحت الشعاع قرار دهد. در نهایت امیدوارم بهترین اتفاقات و بهترین نتایج و نمایش را از پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن فصل فوتبالی آتی شاهد باشیم. 4

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار