کد خبر: ۱۷۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
نماینده خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها نه عرضه حمله نظامی به جمهوری اسلامی را دارند و نه جرأت این کار را گفت: نباید تهدیدات آنها را جدی گرفت زیرا این اراجیف برای فضاسازی رسانه‌ای است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره تهدید اخیر صهیونیست‌ها در حمله نظامی به ایران اظهار داشت: صهیونیست‌ها از تهدیدات اخیر جمهوری اسلامی به دنبال بهره‌مندی رسانه‌ای و فضاسازی هستند. زیرا در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم آنها کوشیدند این پیام را مخابره کنند که تهدیدات علیه تهران همچنان روی میز است.

وی افزود: در دولت سیزدهم مبنای ما پافشاری بر توان داخلی و توان الهی است و هیچ گونه تهدیدی را نپذیرفته و اثری بر اقدامات ما نخواهد داشت، این در حالی است که برخلاف شعار غرب‌گرا که تکیه‌اش بر اعتماد به بیگانگان بود و فکر می‌کردند با مذاکره و امتیاز دادن به خارجی‌ها می‌توانند امنیت را تامین کنند، ما بر مبنای دین و انقلاب تاکید داشته و آن شعار را تغییر دادیم و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌ها با تهدیدات اخیر به دنبال القا آن بودند که اعلام کنند شعارهای جمهوری اسلامی غلط است و فضاسازی رسانه‌ای کردند تا مراسم تحلیف سبک برگزار شود، در حالی که مقامات بلندپایه حدود 80 کشور در این مراسم حضور یافته و عملا تحلیف بسیار باشکوه برگزار شد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: تهدیدات صهیونیست‌ها اراجیفی محسوب می‌شود که نشان‌دهنده فضاسازی رسانه‌ای آنهاست، در حالی که آنها به خوبی می‌دانند نه عرضه حمله نظامی به جمهوری اسلامی را دارند و نه جرأت این کار را.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: من به شخصه از شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان شنیدم که اسرائیل برای قدرت‌نمایی علیه حزب‌الله تعدادی موشک به فضاهای باز و زمین‌های بایر شلیک کرد تا به حزب‌الله این پیام را بدهد که کوتاه آمده و پاسخ ندهد، اما پاسخ قاطع حزب الله به این پیام نشان داد که محور مقاومت دست برتر را در میدان دارد.

نقدعلی در پایان گفت: اسرائیل عرضه مقاومت در برابر حزب الله را ندارد و به خوبی می‌داند این رژیم پوشالی هیچ جایگاهی در منطقه ندارد و اگر برخی سران عربی امیدوار به آنها هستند بهتر است بدانند که امید واهی بسته‌اند و به زودی کاخ‌های آنها سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار